loading...
سراب دانلود
ADMIŊ بازدید : 2488 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (1)

  نرم افزار پیکس ارت با 250 میلیون نصب،t در یک ویرایشگر # 1 عکس و حضور آنلاین خلاق خود را است.
خلاقیت بیشتر از یک فیلتر است - از PicsArt (با نام مستعار PicsArt استودیو عکس) بهترین انتخاب شما برای ساخت ویرایشهای عکس های شگفت انگیز و کلاژ عکس، گرفتن تصاویر با این دوربین، ایجاد نقشه های دیجیتال، و برقراری ارتباط با یک جامعه جهانی از افراد خلاق که پیوسته اند ماموریت ما برای زیباسازی جهان است.
250 میلیون نفر در حال حاضر دریافت این ویرایشگر عکس رایگان برای ویرایش تصویر و عکس مونتاژهای قدرتمند، با استفاده از صدها ابزار، فیلتر، و اثرات است که شما می توانید تنها در برنامه های ویرایش عکس حرفه ای پیدا کنید. PicsArt در ویرایشگر عکس، کلاژ ساز، و ابزار طراحی هستند که بهترین راه برای نگه داشتن الهام بخش عکس های خود است.

دانلود در ادامه مطلب...

ADMIŊ بازدید : 676 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

همانطور که میدانید بعد از آپدیت جدید کلش و بزرگتر شدن اندازه مپ ، ربات های نسخه های قدیم دیگه کار نمیکنه و قابل اتک زدن نیست . در این پست برای شما ربات نسخه جدید که هماهنگ با نسخه ۸.۶۷.۳ کلش می باشد آماده کردم که می توانید دانلود کنید .

 

 

نسخه کرک شده ربات هستش و بدون نیاز به یوزر و پسورد ، فقط لازمه یوزر و پسورد عدد ۱ رو وارد کنید.

blizzard بازدید : 426 یکشنبه 26 مهر 1394 نظرات (1)

TeamSpeak یک نرم افزار تخصصی ویژه برقراری ارتباط و چت به صورت اینترنتی است، برنامه با محیا کردن بستری ایمن می تواند به شما کمک کند تا با استفاده از اینترنت یک مکالمه با کیفیت با دوستان و آشنایان خود داشته باشید. بیشترین کاربرد نرم افزار در انجام بازی های گروهی و به ویژه کنفرانس های جمعی است که می توانید با یک گروه به صورت همزمان مکالمه با پیام بفرستید. در ضمن توجه داشته باشید که برنامه معرفی شده برای سیستم عامل ویندوز هم وجود دارد و می توانید با دوستان خود از طریق رایانه هم ارتباط برقرار کنید.

ADMIŊ بازدید : 7722 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (2)

PicsArt - Photo Studio 5.6.4 قابلیت های بسیاری از نرم افزارهای ویرایشگر عکس را یکجا در خود جا داده است و به یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل شده است. صدها فیلتر برای تصویر، قاب های بسیار متنوع، افکت های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی های این ابزار فوق العاده است. هم چنین توانایی کارتونی کردن تصاویر، مدادی کردن، به صورت عکس های قدیمی درآوردن و… در این نرم افزار بسیار جالب وجود دارد
دانلود در ادامه مطلب...
ADMIŊ بازدید : 485 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

 

این کتاب اموزشی که ساخت خودم هستش بدون نیاز به

دانشی راجب به روت و ... و بدون نیاز به کامپیوتر میتونید 

گوشی های سامسونگ خود را روت کنید تمام توضیحات 

راجب نحوه روت کردن داخل برنامه نوشته شده است

برا دانلود به ادامه مطلب بروید...

hamid1377 بازدید : 414 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

در ایران نیز چندی است که بازارهایی برای عرضه برنامه های کاربردی اندرویید شکل گرفته است که هر کدام جهت گیری های خود را دارا هستند. شرکت عصردانش افزار نیز به عنوان شرکتی که سعی داشته همواره در عرصه های نو پیشگام باشد بازاری را برای عرضه محصولات مبتنی بر اندرویید فراهم آورده است. دیدگاهی که در طراحی این بازار وجود داشته این بوده که قابلیتهایی داشته باشد که که سایر بازارها به آن نپرداخته اند و همچنین حلقه های مختلفی که برای تولید محصولات بیشتر و باکیفیت تر داخلی لازم است را کنار هم آورده و به خلق ارزش بیشتر در این حوزه کمک کند.

hamid1377 بازدید : 824 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

نرم افزار مارکت ایرانی برای سیستم عامل اندروید می باشد. حتما شما هم دوست دارید تمامی نرم افزارها و بازی های اندروید را بتوانید به راحتی مشخصات آن را دیده و دانلود و یا آن را بخرید. در plazzaتقریبا روزانه 10 نرم افزار و بازی متنوع و زیبا قرار داده میشود. همچنین در این مارکت میتوانید نظرات کاربران را در مورد بازی یا نرم افزار ببینید و همچنین میتوانید امتیازات تعداد +1 هایی که به برنامه مورد نظرتان داده شده است را ببینید.

برتری پلازا نسبت به بازار اندروید سرعت دانلود بالای ان می باشد. در کل شما می توانید با استفاده از پلازا،‌ لذت گردش در دنیای اندروید را تجربه نمایید. هم اکنون میتوانید نرم افزار plazza را برای گوشی اندرویدی خود به طور مستقیم و رایگان از سایت سراب دانلود  دریافت نمایید.

از دیگر مارکت های معتبر و موجود اندروید می توان به مایکت. کافه بازار ، و … اشاره کرد.

hamid1377 بازدید : 438 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 smart app lockنرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای محافظت از حریم خصوصی شماست که مخصوص سیستم عامل ااندروید ساخته شده است. با این برنامه قادر خواهید بود برروی برنامه ها ، بازی ها و بخش های دلخواه اسمارت فون خود قفل قرار دهید و از دسترسی افراد دیگر به آن بخش ها جلوگیری کنید.

آیا نگرانید که دیگران اس ام اس های شخصی شما را بخوانند ؟! آیاد دوست ندارید افراد دیگر به بخش مخاطبین و تاریخچه ی تماس گوشی شما دسترسی داشته باشند !؟ برنامه ی Smart AppLock برای شما طراحی شده است.

این نرم افزار لیستی از برنامه ها را در اختیار شما قرار میدهد که می توانید گزینه های دلخواه را انتخاب و یک قفل زیبا برروی آن قرار دهید ، در ضمن صفحه های قفل مختلفی برای این کار وجود دارد.

سراب دانلود  به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

hamid1377 بازدید : 780 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

 

Symbols&Emoji Keyboard Pro تنها کیبورد سیمبول دار با ویژگی های کم نظیر برای دستگاه های اندرویدی است که در صدر پرفروش ترین برنامه ی پولی موجود در گوگل پلی قرار دارد و تا به این لحظه بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است! با نصب این اپلیکیشن کیبورد برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود می توانید علاوه بر اینکه صدها سیمبول کم نظیر را به صورت تکی در دسترس داشته باشید، تصاویری متعدد ساخته شده با سیمبول را نیز در اختیار داشته باشید و از ان ها در شبکه های اجتماعی و مسنجرها به اسانی استفاده کنید! جالب است بدانید که در صورت ارسال شکلک ها و سیمبول ها برای دوستان بدون هیچ مشکلی برای ان ها نیز نمایش داده خواهد شد و نیازی به نصب کیبورد و یا نرم افزارهای جانبی توسط ان ها نیست!

برخی از امکانات و قابلیت های Symbols&Emoji Keyboard Pro اندروید :

* شامل هزاران سیمبول مختلف و شکلک ها

* استفاده از کیبورد به عنوان کیبورد اصلی دستگاه

* استفاده از کیبورد به دو صورت افقی و عمودی

* صدها تصاویر ساخته شده توسط سیمبول ها

* دارا بودن دیکشنری اختصاصی و دیگر وارد

ADMIŊ بازدید : 463 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

 

لاکی پچر Lucky Patcher 5.4.6 نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید است که با آن قادر خواهید بود اپلیکیشن های غیررایگان را دور بزنید و به صورت کامل از امکانات آن ها بهره ببرید. اگر گوشی شما روت شده است این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم و ارزش امتحان کردن را خواهد داشت. نرم افزار توانایی حذف License Verification و تبلیغات مزاحم بسیاری از نرم افزارها و بازی ها را دارد و با ارائه نسخه های جدیدتر، نرم افزارها و بازی های بیشتری پشتیبانی می شوند. نرم افزارها و بازی هایی که نیاز به حذف لایسنس یا تبلیغات داشته باشند در نرم افزار نمایش داده می شوند و شما به راحتی می توانید لایسنس نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را حذف نمایید...

ADMIŊ بازدید : 508 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

 

و اینک روش هک انواع برنامه های درون پرداخت بازی ها را در یک فایل pdf گرد آورده ایم.

که این ترفند را توسط یکی از دوستانمان جمع آوری شده است.

لطفا هر کس دانلود کرد و مشکلی دلشت در قسمت نظرات همین مطلب بگه تا مشکلشون حل بشه.

نظر یادتون نرهلبخند

ADMIŊ بازدید : 684 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دلت می خواد وقتی Clash of Clans بازی می کنی گوشی رو بزنی تو شارژ و ساعت ها بدون نگرانی از اینکه آفلاین بشی و بهت حمله بشه، بری به کارات برسی؟

دلت می خواد مجبور نباشی هر چند دقیقه یک بار، تو بازی فعالیت کنی تا آنلاین بمونی و بهت حمله نشه؟

دلت می خواد وقتی می خوای واسه 10 دقیقه بری یه جایی (!!!) و نمی تونی گوشی یا تبلت رو با خودت ببری، همش فکرت تو بازی نباشه و بدون نگرانی از اینکه بهت حمله بشه بتونی کارتو انجام بدی؟

فقط کافیه اپلیکیشن «بیدار باش کلش آف کلنز» را دانلود کنی و با فعال کردن اون بازی رو باز نگه داری و با خیال راحت بری به کارات برسی.

حتما می دونی که بازی محبوب Clash of Clans یه قانون مهم داره. اونم اینکه اگه تو بازی آنلاین باشی کسی نمیتونه بهت حمله کنه اما اگر بازی و باز بذاری، کافیه پنج دقیقه توی بازی فعالیتی نکنی، اونوقت اوتوماتیک تو رو از بازی خارج می کنه (آفلاین می کنه) تا دیگران بتونن بهت حمله کنن. 

«بیدار باش کلش آف کلنز» تو رو توی بازی آنلاین نگه میداره تا بهت حمله نشه. این اپلیکیشن روی برندهای مختلف گوشی و تبلت با نسخه های مختلف اندروید (از جمله اندروید 5 یا همون لولی پاپ) تست شده و جواب داده.

 

فقط یادت نره...

* اگه خواستی واسه مدت طولانی تو بازی آنلاین بمونی، بهتره گوشی یا تبلت رو بزنی تو شارژ، چون اگه دستگاهت خاموش بشه، بازی تو رو آفلاین می کنه و ممکنه بهت حمله بشه.

 

* چه اپلیکیشن فعال باشه، چه غیر فعال، حتی اصلاً اگر واقعاً بازی کنی و فعالیت داشته باشی بازی اجازه نمیده بیشتر از هشت ساعت آنلاین بمونی، چند دقیقه آفلاینت می کنه و دوباره «بیدار باش کلش آف کلنز» هر چند دقیقه یکبار سعی میکنه تو رو آنلاین کنه تا نتونن بهت حمله کنن.

 

* بعد از فعال کردن «بید..

ADMIŊ بازدید : 727 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

گر شما هم روزانه فایل های زیادی را از طریق درگاه بلوتوث گوشی اندرویدی خود به دوستان و آشنایان و حتی خانواده خود ارسال می کنید و بعضا برای فایل های با حجم بالا مدت زمان طولانی ای را منتظر میمانید و با خود آرزو می کردید که ای کاش قادر بودید فایل ها را سرعت بالاتر ارسال کنید. Zapya که در این پست به معرفی جدیدترین نسخه فارسي از آن می پردازیم یکی از بهترین و سریع ترین ابزارهای ارسال فایل از طریق وایرلس برای گوشی های اندروید است که قادر است فایل ها را از طریق وایرلس با سرعت باور نکردنی 2 مگابایت بر ثانیه ارسال نماید!..

ADMIŊ بازدید : 544 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

تو هم عاشق شخصیتهاش شدی؟ اصلا فکر کردی که دوست داشتی جای کدومشون باشی؟

با این برنامه میتونی خودتو شبیه تک تک شخصیتهای این بازی محبوب کنی و یه عکس متفاوت از خودت داشته باشی.

میتونی این عکس رو با دوستات توی اینستاگرام، وایبر، واتس آپ و... به اشتراک بذاری و اونها رو هم شگفت زده کنی.

..

ADMIŊ بازدید : 421 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (1)

 

. Galaxy S5 Launcher یک لانچر فوق العاده زیبا و حرفه ای برای گوشی های اندروید می باشد که می توانند به سادگی رابط کاربری بسیار کاربردی و زیبای Touch Wiz گوشی ها و تبلت های سامسونگ را بروی دستگاه خود نصب کنند . اگر شما هم یکی از دوستداران رابط کاربری سامسونگ هستید ولی گوشی یا تبلت شما این رابط کاربری را ندارد و یا حتی دستگاه هایی از کمپانی های دیگری را دارید ، بوسیله ی این لانچر می توانید ظاهر دستگاه خود را به سادگی مانند ظاهر دستگاه های سامسونگ کنید ..

ADMIŊ بازدید : 404 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (1)

 

با استفاده از برنامه Zombie Booth – Zombie Me Pro دوستان خود را به زامبی تبدیل کنید! این برنامه می‌تواند از هر عکسی یک زامبی بدترکیب بسازد. به راحتی می‌توانید نوع چشم را انتخاب کنید، دهان را به معده تبدیل کنید و هر عنصر دیگری که یک زامبی دارد مانند خراش‌، جای گازگرفتگی و غیره را به عکس اضافه کنید. نتیجه را می‌توانید بر روی گوشی خود ذخیره کنید و یا از طریق برنامه مستقیماً در فیسبوک به اشتراک بگذارید...

ADMIŊ بازدید : 1837 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

سلام خدمت تمامی بازدید کنندگان این سایت به در خواست  شما بازدید کنندگان عزیز نرم افزار اندروید سنتور که در بازار اندروید پولی هست به رایگان گذاشتم   لطفا برای دانلود عضو شوید  نرم افزار میخاستی نظرات بنویس تا بزارم

اين نرم‌افزار مي‌توانيد در دستگاه اندرويد خود ساز ايراني سنتور بنوازيد.

اگر هنرجوي سنتور مي‌باشيد، تمرين و آموزش را در هيچ کجا از دست ندهيد...

 

امکانات:

 

- گرافیک با کیفیت بالا

 

- صداي شفاف و عالي

 

- قابلیت تغییر کوک سنتور

 

- قابلیت ضبط آهنگ و پخش آن در نرم‌افزار

 

- دارای حالت کیبورد جهت نواختن سنتور با کیبورد در دو ماژور

 

- قابليت نمايش نت‌ها هنگام نواختن

 

- قابليت لمس چند سيم همزمان(Multitouch)

 

- نرم‌افزار به دو زبان فارسی و انگلیسی

 

- سازگار با تمام سايزهاي صفحه نمايش

 

- قابل اجرا روي تمام دستگاه‌هاي اندرويد نسخه 2.2 و بالاتر

 

- و .....

ADMIŊ بازدید : 341 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (1)

 

اگرچه این روزها بازار داغ مسنجرها در Viber و Tango و Line و Whats app و …. احاطه شده است اما بد نیست از یک نرم افزار قدیمی تر و البته با جایگاهی یکسان و در مواردی حتی بالاتر از برنامه های مشابه نیز یاد کنیم . WeChat که در این پست از سایت sarab download به معرفی آن می پردازیم یک مسنجر فوق العاده برای ارسال پیام متنی و صوتی به مراه تماس تصویری و بسیاری قابلیت های دیگر است که بیش از سیصد میلیون کاربر این برنامه را به دلیل سرعت بالا ، قابلیت اطمینان ، حریم امن و خصوصی و همیشه در دسترس بودنش در دنیا انتخاب کرده اند .

 

 

 

ویژگی های نرم افزار :

 

** برقراری ارتباط صوتی سریعتر با صندوق صوتی 

** صدایی شفاف و تصویری واضح حین مکالمه

** ارسال پیامک آنی بصورت گروهی با پشتیبانی از شکلک های زیبا

** چت کردن با تمامی دوستان نزدیک

** ارسال تصاویر و کلیپ ساده تر از هر زمان دیگر

** دارای حالت واکی تاکی همزمان با 40 نفر 

** همیشه آن باشید و هیچ پیغامی را از دست ندهید 

** پشتیبانی از سیستم هشدار دقیقا مانند دریافت تماس و پیامک

** اشتراک گذاری ساده تصاویر میان اعضای گروه

** اضافه کردن کردن کانتکت ها دوستان با سرعت تمام

** قابلیت ارتباط بین چندین پلتفرم

** عملکرد عالی حتی با GPRS..

ADMIŊ بازدید : 865 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

- همه

کدهای دستوری همراه اول و ایرانسل

-سربازی و شرح انواع معافیت ها

- امکان استعلام خلافی،نمره منفی،اطلاعات خانوار و بیش از 10 مورد دیگر

- لیست تمامی جرائم رانندگی به همراه کد جرائم

- لیست کامل پلاک خودروهای سراسر ایران و جستجوی سریع پلاک

- امکان اتصال به همه USSD های موجود در ایران

- ليست پرچم کشورها و مشخصات سفارتخانه ها

- توضیحات درباره تعویض و تمدید گذرنامه و گواهینامه، نقل و انتقال خودرو و ...

- پشتیبانی از گوشی های غیرفارسی

- آپدیت هفتگی ( همیشه به روز )

- لیست دفاتر پلیس+10 سراسر کشور

- متن کامل قانون جدید اخذ جرایم راهنمایی و رانندگی

- لینک به بیش از 20 سامانه اینترنتی مانند استعلام بیمه نامه،نوبت دهی خودرو و ....

 

*دوستان لطفا اگر گاهی اوقات به دلیل شلوغ بودن سرور،پاسخ خلافی یا نمره منفی را دریافت نمی کنید این را به حساب ضعیف بودن برنامه نگذارید. مشکل از برنامه نیست.

 

** در صورتی که بعد از VIN کارت خودرو، یک ستاره(*)اضافه شود علاوه بر دریافت میزان خلافی، شناسه قبض و پرداخت اعلام می شود**

 

(خطوط رایتل استعلام خلافی را پشنیبانی نمی کنند)

توجه: برای انجام امور عملیاتی پلیس+10 باید به دفاتر مراجعه کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا قبل از مراجعه مدارک خود را تکمیل کرده و با آگاهی به دفاتر مراجعه کنید

.همیار اداری پلیس +10 یکی از برنامه های پولی بازار است که دوباره ما به رایگان برای شما به ارمغان آورده ایم

.

ADMIŊ بازدید : 540 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)


 

یکی دیگه از سری برنامه های پولی مارکت بازار که به صورت رایگان برای شما

گزاشته شده است برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ADMIŊ بازدید : 340 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

 

عکاسان آماتور و حرفه ای که به دنبال پردازش قدرتمند تصویر و استفاده ساده هستند و کاربران ، می توانند دستگاه خود را به یک استودیو ویرایش عکس فوق العاده تبدیل شود.

ویژگی ها:

* بیش از ۱۵۰ فیلتر منحصر به فرد در مجموعه ها: LOMO ، فهرست ، تن ساده ، سیاه و سفید ، قدیمی سبک ، تن سرد ، تن گرم و هنر

* بیش از ۱۰۰ اثرات شگفت انگیز ویژه : سایه، پارچه، akvarel ، زنگ ، قاب ، خراش ، نور ، آتش ، آب ، قلب ، قلم مو، سر و صدا و بسیاری دیگر

* حدود ۵۰ برچسب رایگان و ۵۰۰ برچسب در تابلوچسبهای بسته حیوانات ، عاشقانه، طرح ، هیولا، مواد غذایی و بسیاری دیگر.

* ابزار سحر و جادو برای اصلاح عکس شامل : هم تراز کردن خودکار ، تیز کردن ، بلور و اصلاح قرمزی چشم

* Picframes به شما در ترکیب چندین عکس شگفت انگیز و فریم با ۱۰۰ قالب قابل تنظیم در کلاسیک و دسته بندی هنر ، مرزهای قابل تنظیم، فریم ، گوشه ها و پس زمینه کمک می کند

* ویرایشگر فرم رایگان کولاژ به شما اجازه ایجاد کلاژ شگفت انگیز با عکس و پس زمینه را می دهد..

ADMIŊ بازدید : 450 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (1)

مطمئنا تا به حال برای شما هم پیش آمده که گوشی خود را در منزل ، در محیط کار و در لابه لای وسیله های خود گم کرده اید . احتمالا الان تنها راهی که برای پیدا کردن گوشی خود دارید زنگ زدن به شماره خود است نه ؟  اما اگر به تلفن دیگری برای شماره گیری شماره خودتان دسترسی نداشتید چی ؟ توسط نرم افزار جالب Whistle Locator که در این پست به معرفی آخرین نسخه از ورژن Pro و فول آن می پردازیم شما قادرید با سوت زدن ، گوشی آندرویدی خود را پیدا کنید!

...

ADMIŊ بازدید : 385 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

 

.{ به آخرین ورژن موجود آپدیت شد }

 

فیسبوک ، بزرگترین شبکه اجتماعی با بیش از یک میلیارد کاربر از سراسر جهان می باشد که بدون تردید ، شما نیز بارها نام آنرا شنیده اید . اپلیکیشن فیسبوک مسنجر ، مسنجری ارائه شده بوسیله کمپانی فیسبوک ، برای کاربران این شبکه اجتماعی بزرگ می باشد . بدین ترتیب که با نصب این برنامه و وارد کردن مشخصات ورود خود در آن ، می توانید به سادگی با دوستان خود که در آن لحظه آنلاین هستند ، گفتگو یا چت بکنید . همچنین ، می توانید به سادگی برای آنها انواع شکلکها ، عکسها و … را بفرستید  ...

ADMIŊ بازدید : 928 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 هرگونه فایل موجود ( پنهان یا آشکار ) در گوشی شما را با ویژگی های بسیار بالا و امکان مدیریت آنها ، نمایش می دهد . همچنین  بوسیله این اپلیکیشن ، که دارای ” بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر ” در سراسر جهان می باشد ، می توانید فایل های خود را با دوستانتان بوسیله اینترنت ، بلوتوث یا NFC به اشتراک بگذارید .  همچنین ، این اپلیکیشن امکان آپلود فایل های موردنظر را با سرعت بسیار بالا به کاربر می دهد . امکان جستجوی فایلی مشخص با استفاده از جستجوگر این فایل منیجر ، از دیگر ویژگی های آن می باشد . از دیگر ویژگی این نرم افزار ، می توان به جابجایی و همچنین امکان کپی کردن فایل ها از مکانی و قرار دادن آنها در مکانی دیگر می باشد . بوسیله فایل منیجر ای اس ، خواهید توانست به سادگی فرمت های موجود را تغییر داده و از دسترسی دیگران به فایل های خود جلوگیری کنید . این برنامه ، افزون بر ایجاد امکان مدیریت بروی فایل های موجود بروی حافظه ، امکان پاک کردن بازی ها و برنامه های نصب شده را نیز به کاربر می دهد . در آپدیت این فایل منیجر ، امکان ” سطل زباله ” افزوده شده است که شما می توانید پس از پاک کردن فایل های خود ، از سطل زباله دوباره آنها را بازیابی کنید ...

ADMIŊ بازدید : 375 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

 

{ پیشنهاد بسیار ویژه }

 

{ بهترین و محبوبترین پلیر جهان ، هم اکنون برای اندروید }

 

{ با امکان پشتیبانی از همه ی فرمت های رایج صوتی و تصویری }

 

KMPlayer محبوب ترین پلیر جهان برای پلتفرم ویندوز ، هم اکنون برای اندروید ! کمپانی تولید کننده ی کاام پلیر ، ” پاندورا ” ، سرانجام پس از درخواست میلیون ها کاربر اندروید ، امروز ورژن ویژه ی دستگاه های اندرویدی از اپلیکیشن و پلیر محبوب خود را ارائه نمود . با قدرت و امکاناتی همانند نگارش ویندوز این برنامه . بوسیله ی این پلیر ، می توانید به سادگی و با لذت به موسیقی موردپسند خود گوش دهید و یا فیلم مورد علاقه ی خود را ببینید . برای آشنایی بیشتر با ویژگی های KMPlayer می توانید ادامه ی مطلب را بخوانید ...

ADMIŊ بازدید : 358 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

 

کاهش سرعت ، کاهش کارایی ، از میان رفتن قدرت اصلی سیستم عامل ، هنگ و … . اینها مشکلاتی هستند که هر کاربر اندرویدی دیر یا زود با آن روبرو خواهد شد . چراکه ذات تکنولوژی سیستم عامل اندروید این است که درصورت عدم پاکسازی و رسیدگی به این سیستم عامل ، پس از مدتی مشکلاتی را خواهد داشت . بوسیله ی اپلیکیشن SD Maid – System Cleaning Tool می توانید به سادگی سرعت اندروید خود را افزایش دهید . همچنین ، می توانید بر کارکرد اپلیکیشن ها نظارت کامل داشته باشید و آنها را پاک کنید ، کارشان را متوقف کنید یا با آنها کاری نداشته باشید . بهینه سازی سیستم عامل ، بصورت خودکار بوسیله ی این اپلیکیشن انجام می شود و نیازی به هیچگونه کار اضافه ای نیست ...

ADMIŊ بازدید : 361 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

یک دانلود منیجر بسیار پرسرعت و پیشرفته برای اندروید می باشد که می تواند بیشترین مقدار سرعت دانلود ممکن را برای شما فراهم آورد . این اپلیکیشن ، با پشتیبانی کامل از شبکه های GPRS و Wi-Fi می تواند بعنوان یک دانلود منیجر کامل برای شما عمل کند . همچنین ، امکان ادامه ی دانلود یا ریزوم یکی دیگر از ویژگی های این اپلیکیشن می باشد .

...

ADMIŊ بازدید : 1190 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (1)

عکاسی از ظریف ترین و زیباترین جلوه های هنری قرن اخیر است. عکس حافظ جذاب ترین خاطره ها و بهترین نمایشگر لحظات تلخ و شیرین ما است. عکاسی که روزگاری حرفه ای سخت و دشوار به شمار می رفت ؛ امروزه در تمام شئون زندگی ما راه یافته است. من و شما بارها در برابر دوربین عکاسی قرار گرفته ایم و به دفعات از دیدن عکس های دوستان و تصاویر بدیع و دلپذیر طبیعت خاطرات لذتبخش و قابل تکرار گذشته را در دل زنده ساخته ایم. گاهی با دیدن یک عکس لبخندی بر لبانم نشسته و گاهی قطره اشکی بر صورتمان غلطیده است.

 

شکی نیست هر صاحب دوربینی علاقه دارد از این جعبه جادویی تصاویری زیبا بیرون آورده و از آن به بهترین شکل نگهداری نماید و به اشتراک دیگران بگذارد تا دوستان خود را نیز در لذت بردن از این سرگرمی هنری شریک نماید. ما لنزور را برای همین هدف طراحی نموده ایم. شما می توانید در لنزور یک پروفایل اختصاصی داشته باشید و تصاویر خود را چه متعلق به شما باشد و چه نباشد ” البته با رعایت قانون کپی رایت ” میان دوستانتان و بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید .

..

ADMIŊ بازدید : 760 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

{ امکان اسکن بارکد های ۱ و ۲ بعدی }

 

Barcode Scanner یک نرم افزار ویژه اسکن کردن و خواندن همه ی بارکد ها از جمله بارکد های یک بعدی و دو بعدی یا QR-Code می باشد . این اپلیکیشن ، از دوربین گوشی شما برای اسکن این گونه بارکد ها استفاده کرده و پس از ۲ ثانیه اسکن کردن آن ، نتیجه ی آن را به شما نمایش می دهد . این روزها با همه گیر شدن و گسترده شدن بارکد ها ، نداشتن یک بارکد اسکنر بروی گوشی ، اشتباه بزرگ می باشد . همچنین ، درصورت وجود کالا در دایرکتری اپلیکیشن ، می توانید قیمت جهانی آنرا نیز مشاهده کنید . از دیگر ویژگی مهم آن ، نمایش نام کشور تولید کننده ی محصول موردنظر ، براساس ۲ شماره اول بارکد های یک بعدی می باشد ...

ADMIŊ بازدید : 422 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

پس از مدت ها انتظار ، سرانجام ، نگارش فاینال و نهایی ۱۹ از مرورگر Opera browser  امروز ارائه شد . این نگارش ، از مدت ها پیش قرار بوده است که امروز ارائه شود و ما نیز آن را برای شما عزیزان قرار داده ایم . از ویژگی های مرورگر اپرا ، سرعت بسیار خوب آن در لود و بارگذاری صفحات اینترنتی می باشد . همچنین ، در قسمت تنظیمات این مرورگر ، می توانید گزینه ی Mobile View را انتخاب کنید تا سایت ها برای شما بصورت نگارش موبایل باز شوند که سرعت آن ها تا ۱۰ برابر افزایش می یابد . اپرا ، مرورگی است که در میان ایرانیان بسیار محبوب و پرطرفدار است . خانواده این مرورگر که شامل محصولاتی مانند اپرا مینی می باشد نیز بسیار محبوب هستند . در سایت گول پلی ، این برنامه تا بحال بیش از ۱۰ میلیون بار دریافت شده است و برای یک مرورگر ، خود یک رکورد می باشد .

.

ADMIŊ بازدید : 515 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (1)

 

، همه ما خالی شدن شارژ باتری موبایلمان را در شرایط اضطراری تجربه کرده و آرزوی روشن شدن تلفن همراهمان را حتی برای یک دقیقه داشته ایم.

 

ویژگی های نرم افزار: 

اما نرم افزار Shake To Charge Battery این مشکل را برای شما حل کرده و با کمک آن می توانید موبایلتان را حتی بدون استفاده از شارژر و پریز برق و فقط با تکان دادن دست خود شارژ کنید.

مکانیسم نرم افزار Shake To Charge Battery بدین صورت است که انرژی فیزیکی حاصل از ارتعاشات و جابجایی تلفن همراه به ولتاژ مورد نیاز دستگاه تبدیل شده و به میزان کمی به شارژ باتری موبایل می افزاید.

سازندگان نرم افزار ادعا می کنند که هرچه انرژی جنبشی و حرکات دست شما بیشتر باشد، باتری سریعتر شارژ خواهد شد و حتی هنگام دوچرخه سواری و پیاده روی نیز می توان از این برنامه استفاده کرد.

در خصوص میزان صحت عملکرد نرم افزار Shake To Charge Battery باید گفت که این اپلیکیشن موافقان و مخالفان زیادی دارد اما دانشمندان Virginia Tech با مطالعه بر روی فناوری شارژ باتری موبایل بوسیله لرزش و حرکت به این نتیجه رسیده اند که این روش در شرایط مساعد می تواند تا 50 میلی ولت انرژی برق تولید نماید.

دانلود و نصب نرم افزار:

گفتنی است این نرم افزار بر روی گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل آندروید 1.6 و بالاتر قابل نصب است.

همچنین نسخه مشابه این نرم افزار با نام G Soft Team Shake To Charge برای گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل سیمبین 3، سری 60 ورژن 5، آنا و بل طراحی و ساخته شده است...

ADMIŊ بازدید : 508 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

امکانات زیاد برای دیوایس های اندرویدی می باشد که لذت وبگردی را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد ! اگر به دنبال مرورگری هستید که در عین ساده بودن ، بتواند صفحات وبلاگ ها و وب سایت ها را با بالاترین سرعت ممکن برایتان بارگزاری کند ONE Browser می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

 

این مرورگر اینترنت امکانات را در اختیار شما قرار میدهد که صفحات وب را ذخیره کنید تا زمانی که به نت دسترسی ندارید بتوانید به صورت آفلاین نیز آن ها را مشاهده کنید.

 

ادامه مطلب......

 

 برخی از قابلیت های برنامه ی ONE Browser :

 

* امکان گرفتن اسکرین شات از صفحات وبسایت ها با یک دکمه

 

* امکان انتخاب فونت نوشته ها به صورت کوچک ، متوسط ، بزرگ و بسیار بزرگ

 

* دارا بودن رنگ های متعدد برای تغییر ظاهر مرورگر و سفارشی سازی آن

 

* دارا بودن حالت شب برای مشاهده ی صفحات وب در تاریکی

 

* قابلیت استفاده از مرورگر به صورت عادی و فول اسکرین

 

* امکانات انتخاب وب سایت های دلخواه به عنوان بوکمارک برای دسترسی سریع تر

 

* دارا بودن آیکون هایی زیبا برای دسترسی مستقیم به شبکه های اجتماعی مختلف

 

* دارا بودن یک مدیریت دانلود اختصاصی برای فایل های دانلودی

 

* امکان باز کردن تب های مختلف به صورت نامحدود

 

* پشتیبانی کامل از جاوا اسکریپت

 

* امکان تغییر پشت زمینه ی  مرورگر برای زیبا کردن آن

 

* ذخیره تاریخچه ی صفحات مرور شده به صورت کامل

 

..

ADMIŊ بازدید : 426 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

mart AppLock sنرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای محافظت از حریم خصوصی شماست که مخصوص سیستم عامل اندروید ساخته شده است. با این برنامه قادر خواهید بود برروی برنامه ها ، بازی ها و بخش های دلخواه اسمارت فون خود قفل قرار دهید و از دسترسی افراد دیگر به آن بخش ها جلوگیری کنید.

 

آیا نگرانید که دیگران اس ام اس های شخصی شما را بخوانند ؟! آیاد دوست ندارید افراد دیگر به بخش مخاطبین و تاریخچه ی تماس گوشی شما دسترسی داشته باشند !؟ برنامه ی Smart AppLock برای شما طراحی شده است.

 

این نرم افزار لیستی از برنامه ها را در اختیار شما قرار میدهد که می توانید گزینه های دلخواه را انتخاب و یک قفل زیبا برروی آن قرار دهید ، در ضمن صفحه های قفل مختلفی برای این کار وجود دارد .هم اکنون میتوانید این برنامه را در سراب دانلود ، دانلود فرمایید.

ADMIŊ بازدید : 11905 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

پارس هاب، بزرگ ترین مارکت اندروید ایرانی فعالیت خود را رسما آغاز کرد. ( دانلود کنید)  مهمترین ویژگی پارس هاب، تنوع محتواهای ارایه شده درآن است. درحال حاضر هفت نوع محتوا برای کاربران ابزارهای هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید در این سامانه ارایه شده است که عبارتند از: نرم افزار، بازی، کتاب، روزنامه، مجله، موسیقی و دانشنامه. نسخه آزمایشی (بتا) این سامانه از 28 مرداد ماه سال جاری به صورت محدود عرضه شد و مورد تست و ارزیابی کارشناسان این حوزه قرار گرفت. از اوایل مهر ماه نیز نسخه نهایی پارس هاب برای استفاده عموم عرضه شده است.(به ادامه مطلب مراجعه کنید)

 

 

 

در این سامانه دو هدف اصلی دنبال می شود. نخست ایجاد بستری امن، زیبا و متنوع برای کاربران تا بتوانند نرم افزار و محتوای مورد نیاز خود را به صورت یکجا و متمرکز و با کیفیت مناسب دریافت کنند که در این راستا تاکنون بیش از 20 هزار عنوان محصول و محتوا برای بخش های مختلف سامانه تامین و ارایه شده است. دوم، حمایت از تولیدکنندگان محتوا و نرم افزارهای تلفن همراه در ایران است تا بتوانند با جدیت بیشتری فعالیت نمایند و سهم صنعت تولید نرم افزارهای تلفن همراه را در حوزه ICT کشور افزایش دهند و زمینه ساز صادرات محصولات و خدمات این حوزه شوند.

از جمله امکانات منحصربفرد دیگری که برای تولیدکنندگان پیش بینی شده است می توان به روال ساده و منظم ثبت محصولات، تامین امنیت محصولات و ارایه API مربوطه (در دو سطح DRM  و In App  Purchase و یا درون خرید)، ارایه گزارشات متنوع و دقیق به منظور تحلیل مارکت و تولید در راستای تقاضای موجود، شفافیت و سرعت عملیات گردش مالی و تسویه حساب با تولیدکنندگان، امکان ارتباط مستقیم میان کاربران و تولیدکنندگان، امکان عرضه نسخه دمو محصولات و نیز امکان ویژه آزمون و خرید یک محصول اشاره کرد.

سامانه پارس هاب، نخستین بستر عرضه محصول و محتوا به صورت یکپارچه در ایران است که می توان آن را با GooglePlay و یا iTunes در حوزه آی فون مقایسه کرد. عملیات طراحی و پیاده سازی این سامانه طی یک سال و توسط جمعی از متخصصان حوزه تلفن همراه به منظور تامین نیازهای کاربران ایرانی انجام شده است. 

از دیگر امکانات جالب پارس هاب می توان به وجود واحد اعتباری به نام «داریک» اشاره کرد که باعث تشویق کاربران به خرید محصولات ایرانی و معرفی این محصولات به سایر کاربران می شود. کاربران برای دریافت پارس هاب می توانند به وب سایت اختصاصی پارس هاب به نشانی www.parshub.com مراجعه نمایند.

همچنین کلیه تولیدکنندگان نرم افزار، بازی و سایر انواع محتوا نیز می توانند جهت ثبت محصولات و یا محتوای خود به پرتال دفتر فروش پارس هاب به نشانی  seller.parshub.com مراجعه نمایند...

ADMIŊ بازدید : 2940 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (1)

 

امروز با یه اموزش باور نکردنی اومدم

 

شاید شما هم به میراث ماندگار مایکروسافت چسبیده اید واگر میخواهید این میراث را در اسمارت فون اندروید خود داشته باشیدبه شما قول می دهم که اگر طبق اموزش پیش برید می تونید اونو نصب کنید و اما بگم کسایی که اسمار فون انها از cpu زیر 1گیگا هرتز برخوردار است بی خیال این اموزش بشن

 

مسولیت انجام این کار به عهده خود فرد میباشد..

ADMIŊ بازدید : 335 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

 

پیامکیاب(PayamakYab) یکی از پرطرفدارترین، بهترین و جالب ترین اپلیکیشن های ایرانی مجموعه اس ام اس برای سیستم عامل اندروید می باشد که گنجینه ای ازاس ام اس ها وپیامک های آماده را در دسته بندی هایی متنوع و مختلف در اختیار شما قرار می دهدکه با داشتن ان می توانید هرگونه پیامکی را که دوست دارید برای مناسبت های خاص به دوستان و عزیزانتان استفاده نمایید. با داشتن این نرم افزار دیگر نگران یافتن پیامک دلخواه نیستید و می توانید بهترین و به روز ترین پیامک ها را به سرعتپیدا کنید ؛همچنین مطالعه چندین هزار پیامک با موضوعات مختلف می تواند اوقات فراغت شما را پر کند! در این اپلیکیشن شما می توانید پیامک هایتان را ارسال نمایید تا کاربران دیگر بتوانند ان ها را مشاهده نمایند و در صورت زیبا بودن آن را لایک کنند!

نرم افزار فارسی پیامک یاب به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و به صورت ثانیه ای بروزرسانی می شود و با هر بروزرسانی صدها پیامک جدید اضافه می شود. برای دریافت اس ام اس ها اتصال اینترنت مورد نیاز است و در عرض چند ثانیه هزاران اس ام اس جدید به صورت یک باره به گوشی شما خواهند آمد..

 

برخی از امکانات، قابلیت ها و ویژگی های برنامه پیامک یاب اندروید :

 

* امکاندریافت و مشاهده پیامک ها به صورت آنلاین در هر موضوع دلخواه

 

* ذخیره هوشمند پیامک های دیده شده و مشاهده پیامک ها به صورت آفلاین

 

* ویجت اختصاصی به همراه تنظیمات نمایشی

 

* امکان مرتب سازی بر اساس تاریخ، محبوب ترین و بیشترین ارسال

 

* امکان انتخاب پیامک مورد علاقه

 

*امکان به اشتراک گذاری پیامک از طریق گوشی و ایمیل

 

* امکان تغییر موضوع در زیر هر پیامک

 

* نمایش تاریخ به روز رسانی

 

* وجود بیش از ۵۰دسته بندی مختلف شامل اعیاد و مناسبت ها

 

* نمایش تعداد و رای پیامک

 

* کپی متن با کلیک طولانی

 

*هشدار به روز رسانی برنامه

 

* امکان ساخت حساب کاربری و لاگین کردن از طریق برنامه

 

* امکان شخصی سازی در نحوه نمایش و دانلود پیامک و انتخاب نوع و اندازه فونت

 

شما می توانید جدیدترین و آخرین نسخه ی برنامه رایگان پیامک یاب را از سراب دانلود با یک کلیک دریافت نمایید و به بانک عظیمی از اس ام اس های جدید دسترسی داشته..

ADMIŊ بازدید : 2482 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (1)

 

بعضی از مواقع ممکن است شما بخواهید برنامه ای را که در تلفن همراه خود دارید برای دیگران بفرستید ولی فایل نصبی

آنرا ندارید(apk).با استفاده ازShare My app می توانید برنامه هایی را که در گوشی خود نصب کرده اید را برای

دیگران بلوتوث کنید.

این برنامه نیاز به آموزش خاصی ندارد و با چند حرکت  می توانید یک برنامه را ارسال کنید

مشخصات:

نسخه:۱٫۹٫۵      اندروید:۲٫۰ به بالا         آخرینآپدیت:۳/۱۷/۲۰۱۳

 

.

ADMIŊ بازدید : 368 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Nimbuzz Messenger از محبوب ترین و بهترین مسنجرهای موجود برای انواع سیستم عامل می باشد که با آن می توانید به ارسال پیام های چت به صورت نامحدود بپردازید و تماس های صوتی بین المللی با ارزان ترین قیمت را برقرار کنید. این مسنجر که برای سیستم عامل های جاوا ، سیمبین ، IOS ، ویندوز ، مکینتاش و آندروید نسخه های مختلفی را عرضه کرده است پس از مدت ها نسخه ی ۲.۴.۰ را امروز برای اندروید منتشر کرد !

 

Nimbuzz به شما این امکان را می دهد که به راحتی با دوستان خود در یاهو ، G talk ، فیس بوک و لایو مسنجر به گفتگو بپردازید و فایل ها و عکس های خود را به اشتراک بگذارید و از داشتن یک مسنجر کامل لذت ببرید !

اگر دوست دارید با مردم سراسر دنیا در ارتباط باشید و به چت کردن با آن ها بپردازید مسنجر نیمباز را امتحان کنید !!

 

برخی از ویژگی های Nimbuzz Messenger اندروید :

 

* برقراری تماس های صوتی با کیفیت بالا و ارزان

 

* ارسال پیام هایی با ارزان ترین قیمت و بهترین جایگزین sms

 

* ایجاد چت های گروهی

 

* اتصال حساب های کاربردی سرویس های یاهو ، جیمیل و …

 

* پیدا کردن دوستان جدید در اتاق های چت و اشتراک گذاری مکان خود

 

* دارا بودن اطلاعیه ی PUSH برای آنلاین و در دسترس بودن برای همیشه

 

* امکان به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان

 

* امکان افزودن افراد به مخاطبین حساب نیمباز خود

 

* تنظیمات گسترده نظیر تنظیم تصویر زمینه ی چت ، حالت افقی یا عمودی و انتخاب اواتار برای آیدی

 

* و ده ها امکانات بی نظیر دیگر …

 

جددیترین ورژن مسنجر نیمباز را می توانید با یک کلیک و به صورت رایگان از سراب دانلود برای اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید ....

ADMIŊ بازدید : 5895 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (1)

در این پست سعی دارم برنامه ای رو بهتون معرفی کنم که خیلی زیاد به دردتون میخوره در گوشی اندرویدتون.

این برنامه اسمش app control هستش. حتما برای ریختن بازی یا برنامه ای برای گوشیتون به مغازه هایی رفتین

که اونها برنامه اصلی رو براتون پاک میکنن ولی با این برنامه میتونید از برنامه نصب شده توی گوشیتون یه فایل

اصلی درست کنین که بتونید برای دیگران ارسالش کنید برای دیدن لینک برید ادامه مطلب

ADMIŊ بازدید : 997 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

با سلام خدمت تمام دوستاناین برنامه که خیلی از شما با اون اشنایی دارید

برنامه ای است برای دانلود سریع اهنگ های جدید که در انواع کیفیت ها 

قرار داده شده است. این برنامه امکان پخش اهنگ قبل از دانلود رو نیز داراست

برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب برید 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 824
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,437
  • بازدید ماه : 5,462
  • بازدید سال : 38,998
  • بازدید کلی : 865,284
  • کدهای اختصاصی