loading...
سراب دانلود
ADMIŊ بازدید : 1550 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

 

کی دیگر از پرقدرت ترین مرورگر هایی که جای خود را در دل کاربران باز کرده است  UCBrowser است که می تواند با سرعت بالایی صفحات وب را برای شما لود کند و همچنین با سرعت بسیار بالاتری برای شما دانلود کند. با یو سی دیگر نگران باز شدن هیچ سایتی نباشید چرا که با فناوری پیشرفته ای که در خود دارد بسیار سریعتر از حالت عادی این کار را انجام می دهد. یکی دیگر از ویژگی های خوب این مرورگر داشتن زبان های مختلف از جمله زبان فارسی است که کمتر مرروگری این امکان را برای کاربران خود فراهم ساخته است. در دنیا بیش از ۴۰۰ میلیون نفر و بیش از ۳۰۰۰ گوشی موبایل با ۲۰۰ تولید کننده مختلف با این مرورگر حرفه ای در اینترنت به گشت و گذار می پردازند. UCWeb حالت ناشناس را برای افرادی که نمیخواهند حریم خصوصیشان فاش شود نیز قرار داده است. نا گفته نماند که شما میتوانید با استفاده از شبکه های کندی مانند  GPRS و EDGE به اینترنت متصل شده ، از UCWeb استفاده کرده و لذت ببرید...

ADMIŊ بازدید : 980 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

نسخه جدید محبوبترین مرورگر اینترنت موبایل Opera Mini 8iمنتشر شد. نسخه 8 دارای ویژگی های بهتری نسبت به نسخه های قبلی خود می باشد که می توان به افزایش سرعت پردازش صفحات سایت ها به عنوان مهمترین ویژگی اشاره کرد. این نسخه بر روی اکثر گوشی های موبایل قدیمی قابل نصب می باشد.

 

 

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه كنيد ...

 

..

ADMIŊ بازدید : 412 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

یکی از برنامه های دیگه ای از سری برنامه های تالکینگ سیمبین هستش

اینبار الاغ سخنگو برا ی سیمبین !!!

از ویژگی های این برنامه عبارتند از :

تقلید صدا

حجم کم 

سرعت بالا

رفع باگ ها و...

برای دانلود این مطلب در سراب دانلود به ادامه مطلب بروید!

ADMIŊ بازدید : 468 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

 

..یوتیوب یکی از سرویس های اشتراک ویدیو است که برای تمام  سیستم عامل ها ساخته شده است

اکنون نیز این نرم افزار را برای سیستم عامل جاوا گزاشته ایم.

از امکانات این نرم افزا :

تماشای فیلم

دانلود فیلم

اشتراک فیلم

و... 

میباشد برای دانلود این نرم افزار به ادا مه مطلب بروید

ADMIŊ بازدید : 683 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 ؛ در همه جای دنیا کالای قاچاق و جعلی را به عنوان یک کالای غیر قابل اطمینان و نامطمئن می‌شناسند؛ چرا که مشخص نبودن کانال توزیع و واسطه‌ها و نیز تولید کننده واقعی، مشتری را نگران می‌کند که آیا این کالا از اصالت لازم برخوردار بوده و به تبع آن کیفیت مورد نظر را ارائه خواهد کرد یا خیر؟ علاوه بر آن کالای قاچاق با گسترش اقتصاد زیر زمینی( به دلیل سودآوری بیش از حد قاچاق )،فشار مالیاتی را بر بخش رسمی وارد نموده و در نتیجه با کاهش فروش، درآمد ایشان را کاهش داده و تولید داخلی را تهدید می‌کند. افزایش ثروت نامشروع و رانت خواری نیز از دیگر آثار زیانبار کالای قاچاق و جعلی است.از اینرو وزارت بازرگانی برای مبارزه توزیع کالای قاچاق و جعلی، اقدام به ایجاد سامانه شبکه نظارت مردمی كرده است.

طرح شبکه بازرسی نظارت مردمی در حقیقت ایجاد سامانه‌ای را دنبال می‌کند که در آن همه مردم می‌توانند، تنها با داشتن یک گوشی تلفن همراه دارای دوربین، و با استفاده از نرم‌افزاری که در اختیار ایشان قرار گرفته است، علاوه بر اطمینان از اصالت کالای خریداری شده و یاری دولت در شناسایی عوامل توزیع کالای قاچاق و جعلی، از مشوق‌های اعتباری نیز برخوردار گردد. در واقع این طرح ضریب نفوذ بازرسی و کنترل کالاهای قاچاق و غیر مجاز را گسترش می‌دهد...

ADMIŊ بازدید : 356 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار(Harald Meyer Camera Pro v 2.00(3 که قابل نصب بر روی گوشی هایی نظیر : Nokia N8 ، Nokia E7 ، Nokia C7 و تمامی گوشی های سیمبیان سری ۳ ^ می باشد . از ویژگی های این نرم افزار می توان به : حالت های مختلف فلش ،  تنظیمات سطح ISO ، زوم دیجیتال تا ۱۱x ، دارای افکت های نگاتیو و سیاه و سفید و طبیعی و …. ، تهیه ویدئوی اچ دی (با کیفیت ۱۵،۲۵،۳۰ فریم در ثانیه) ، راهنمایی و جهت یابی اتوماتیک و … اشاره نمود ...

ADMIŊ بازدید : 392 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

، همه ما خالی شدن شارژ باتری موبایلمان را در شرایط اضطراری تجربه کرده و آرزوی روشن شدن تلفن همراهمان را حتی برای یک دقیقه داشته ایم.

 

ویژگی های نرم افزار: 

اما نرم افزار Shake To Charge Battery این مشکل را برای شما حل کرده و با کمک آن می توانید موبایلتان را حتی بدون استفاده از شارژر و پریز برق و فقط با تکان دادن دست خود شارژ کنید.

مکانیسم نرم افزار Shake To Charge Battery بدین صورت است که انرژی فیزیکی حاصل از ارتعاشات و جابجایی تلفن همراه به ولتاژ مورد نیاز دستگاه تبدیل شده و به میزان کمی به شارژ باتری موبایل می افزاید.

سازندگان نرم افزار ادعا می کنند که هرچه انرژی جنبشی و حرکات دست شما بیشتر باشد، باتری سریعتر شارژ خواهد شد و حتی هنگام دوچرخه سواری و پیاده روی نیز می توان از این برنامه استفاده کرد.

در خصوص میزان صحت عملکرد نرم افزار Shake To Charge Battery باید گفت که این اپلیکیشن موافقان و مخالفان زیادی دارد اما دانشمندان Virginia Tech با مطالعه بر روی فناوری شارژ باتری موبایل بوسیله لرزش و حرکت به این نتیجه رسیده اند که این روش در شرایط مساعد می تواند تا 50 میلی ولت انرژی برق تولید نماید.

دانلود و نصب نرم افزار:

گفتنی است این نرم افزار بر روی گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل آندروید 1.6 و بالاتر قابل نصب است.

همچنین نسخه مشابه این نرم افزار با نام G Soft Team Shake To Charge برای گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل سیمبین 3، سری 60 ورژن 5، آنا و بل طراحی و ساخته شده است.

...

ADMIŊ بازدید : 413 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بسیاری از کاربران دوست دارند تا فقط خودشان به اطلاعات درون موبایل دسترسی پیدا کنند.

-ویژگی های نرم افزار:

اما به نظر شما بهترین راه برای حفاظت از اطلاعات و قفل کردن تلفن همراه چیست؟ امروزه نرم افزارهای زیادی با رمزگذاری اعداد، چهره صورت و یا صدای فرد برای انجام اینکار طراحی شده اند که Sonic Unlock یکی از آنهاست.

در این نرم افزار از فناوری تشخیص صدای انسان استفاده شده و عملکرد آن بدین شکل است که فقط با شناسایی صدای شما قفل موبایل باز می شود و در صورت استفاده سایر افراد از آن هیچ کارایی نخواهد داشت.

نحوه استفاده از نرم افزار Sonic Unlock به شرح زیر است:

ابتدا دستور صوتی خود را که می تواند شامل یک کلمه یا جمله باشد، در نرم افزار ضبط کنید.

قفل موبایل را فعال کنید.

با تلفن همراهتان صحبت کنید تا صدای شما را شناسایی کرده و اجازه دسترسی بدهد.

-دانلود و نصب نرم افزار:

گفتنی است که این نرم افزار بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین 3، آنا (Anna) و بل (Belle) قابل نصب است...

ADMIŊ بازدید : 827 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

امروزه بازی های فکری بسیار شلوغ شده است و یکی از بهترین بازی های فکری که شما هم با آن آشنایی دارید تخته نر است.این بازی بستگی به شانس شما دارد که تاس به شما چه عددی بدهد و می توان این بازی را سر شرط بازی کرد که در کتاب آسمانی ما مسلمانان حرام است.شما می توانید این بازی فلش و کم حجم را دانلود کنید و لذت ببرید.

.

ADMIŊ بازدید : 701 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

وانس اپ یکی از برنامه های مشهور است چه در ایران و چه در مکان های دیگر

از امکانات این برنامه میتوان:

پیام رایگان

ارسال عکس

ارسال فیلم

ارسال موزیک

ظبط صدا و...

اشاره کرد . در حال حاظر میتوانید این برنامه را در سیستم جاوا و سیمبین دریافت کنید

منتظر نسخه های دیگر ان نیز باشید .دانلود در ادامه مطلب!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 824
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,327
  • بازدید ماه : 5,352
  • بازدید سال : 38,888
  • بازدید کلی : 865,174
  • کدهای اختصاصی