loading...
سراب دانلود
ADMIŊ بازدید : 1140 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (3)

در این نسخه امکانات زیادی اضافه شده است که سراب دانلود با افتخار این نسخه را که بیشتر سایت ها به قیمت های ۲۰ هزار تومان به فروش می رسانند به صورت رایگان در دسترس کاربران خود قرار می دهد در این نسخه چیز هایی اضافه و کم شده اند و اکنون...

 

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

۱-دارا بودن ۱۳ کینگ که در نسخه معمولی ۲ کینگ وجود دارد

۲- نامحدود بدون جم ، اکسیر ، کوین و ….

۳- بی نهایت بودن کاپ ها

۴- دارا بودن دو ساختمان کستل کلن

۵- نقشه اولیه طراحی شده

۶- اضافه شدن جادوی مرگبار بمباران

۷- اضافه شدن ارچر های موشک انداز

۸- و …

امکانات جدید نسخه جدید:

۱- ساخت کلن و گروه

۲- اضافه شدن امکانات جدید clash of clans واقعی

۳- درست شدن کاپ ها

۴- کم شدن لول به ۹

۵- بیشتر شدن مقام های کاپ

دانلود در ادامه مطلب...

ADMIŊ بازدید : 2967 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

 

ساب سیتی یک نرم افزار ساده و سبک تحت پلتفرم ویندوز برای دوستداران فیلم و سریال است. این نرم افزار به صورت تخصصی شامل بانک کاملی از زیرنویس (Subtitle) فیلم و سریال های خارجی است. شما میتوانید بدون اتلاف وقت، زیرنویس های مورد نیازتان را از طریق این نرم افزار، با لینک مستقیم دانلود کنید.

  • امكان دسترسى به زيرنويس فيلم ها و سريال ها بر اساس حروف الفبا
  • امكان جستجوى سريع در ميان زيرنويس ها
  • امكان دانلود با لينك مستقيم
  • ساده، سبك و سريع 
دانلود در ادامه مطلب...
hamid1377 بازدید : 824 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

نرم افزار مارکت ایرانی برای سیستم عامل اندروید می باشد. حتما شما هم دوست دارید تمامی نرم افزارها و بازی های اندروید را بتوانید به راحتی مشخصات آن را دیده و دانلود و یا آن را بخرید. در plazzaتقریبا روزانه 10 نرم افزار و بازی متنوع و زیبا قرار داده میشود. همچنین در این مارکت میتوانید نظرات کاربران را در مورد بازی یا نرم افزار ببینید و همچنین میتوانید امتیازات تعداد +1 هایی که به برنامه مورد نظرتان داده شده است را ببینید.

برتری پلازا نسبت به بازار اندروید سرعت دانلود بالای ان می باشد. در کل شما می توانید با استفاده از پلازا،‌ لذت گردش در دنیای اندروید را تجربه نمایید. هم اکنون میتوانید نرم افزار plazza را برای گوشی اندرویدی خود به طور مستقیم و رایگان از سایت سراب دانلود  دریافت نمایید.

از دیگر مارکت های معتبر و موجود اندروید می توان به مایکت. کافه بازار ، و … اشاره کرد.

hamid1377 بازدید : 415 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

empire:four kingdomsامپراطوری: چهار پادشاهی یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های استراتژی شبیه به بازی معروف کلش آف کلینز با بیش از ۵۰ میلیون بازیکن از سراسر دنیا از محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود! در این بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی خود را برای نبرد آماده سازید، قلعه هایی مستحکم را بسازید، پایگاه ها را تسخیر کرده و یک اقتصاد شکوفا ایجاد کنید! ارتش عظیمی را ساخته و به بیرون بفرستید تا قلعه های بازیکنان دیگر را مطیع خود کنند! در این بازی همانند بازی کلش آف کلینز می توانید با دیگر بازیکنان جهانی متحد شوید و با قدرتی چند برابر به نیروهای دشمن بتازید و آن ها را سرنگون سازید!

بازی Empire: Four Kingdoms نسبت به حجم کم خود دارای گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و گیم پلی منحصر به فرد و عالی است و آن را به همه ی دوستداران بازی های استراتژیک آنلاین پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی آنلاین Empire: Four Kingdoms اندروید:

* جمع آوری انواع منابع مختلف برای بهبود وضعیت اقتصادی امپراطوری

* برنامه ریزی استراتژیکی برای جنگ بیش از ۵۰ واحد مختلف و سلاح ها

* استفاده از دیپلماسی و جنگ برای دستیابی به اهداف متعدد  بازی

* ارتقاء قلعه ها و شکست ناپذیر کردن آن ها + گسترش امپراطوری

* متحدد شدن با دیگر کاربران و دوستان از سراسر جهان برای افزایش هیجان

بازی Empire: Four Kingdoms هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما امروز در سراب دانلود جدیدترین نسخه ی ان را به درخواست کاربران عزیز معرفی و قرار داده ایم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Empire: Four Kingdoms یک بازی آنلاین اینترنتی است و برای اجرا اتصال اینترنت مورد نیاز است و ب اینترنت سیمکارت های ایرانسل و همراه اول نیز کار می کند.

hamid1377 بازدید : 438 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 smart app lockنرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای محافظت از حریم خصوصی شماست که مخصوص سیستم عامل ااندروید ساخته شده است. با این برنامه قادر خواهید بود برروی برنامه ها ، بازی ها و بخش های دلخواه اسمارت فون خود قفل قرار دهید و از دسترسی افراد دیگر به آن بخش ها جلوگیری کنید.

آیا نگرانید که دیگران اس ام اس های شخصی شما را بخوانند ؟! آیاد دوست ندارید افراد دیگر به بخش مخاطبین و تاریخچه ی تماس گوشی شما دسترسی داشته باشند !؟ برنامه ی Smart AppLock برای شما طراحی شده است.

این نرم افزار لیستی از برنامه ها را در اختیار شما قرار میدهد که می توانید گزینه های دلخواه را انتخاب و یک قفل زیبا برروی آن قرار دهید ، در ضمن صفحه های قفل مختلفی برای این کار وجود دارد.

سراب دانلود  به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

hamid1377 بازدید : 780 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

 

Symbols&Emoji Keyboard Pro تنها کیبورد سیمبول دار با ویژگی های کم نظیر برای دستگاه های اندرویدی است که در صدر پرفروش ترین برنامه ی پولی موجود در گوگل پلی قرار دارد و تا به این لحظه بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است! با نصب این اپلیکیشن کیبورد برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود می توانید علاوه بر اینکه صدها سیمبول کم نظیر را به صورت تکی در دسترس داشته باشید، تصاویری متعدد ساخته شده با سیمبول را نیز در اختیار داشته باشید و از ان ها در شبکه های اجتماعی و مسنجرها به اسانی استفاده کنید! جالب است بدانید که در صورت ارسال شکلک ها و سیمبول ها برای دوستان بدون هیچ مشکلی برای ان ها نیز نمایش داده خواهد شد و نیازی به نصب کیبورد و یا نرم افزارهای جانبی توسط ان ها نیست!

برخی از امکانات و قابلیت های Symbols&Emoji Keyboard Pro اندروید :

* شامل هزاران سیمبول مختلف و شکلک ها

* استفاده از کیبورد به عنوان کیبورد اصلی دستگاه

* استفاده از کیبورد به دو صورت افقی و عمودی

* صدها تصاویر ساخته شده توسط سیمبول ها

* دارا بودن دیکشنری اختصاصی و دیگر وارد

ADMIŊ بازدید : 54094 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (16)

 

BlueStacks – بلواستیک بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی برروی ویندوز است که با نصب آن برروی کامپیوتر شخصی خود می توانید سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و تمامی بازی ها و برنامه های اندرویدی را از طریق کامپیوتر اجرا کنید! شاید شما از کاربرانی باشید که مایلید برنامه ها و بازی هایی را که از سطح اینترنت دانلود می کنید را قبل از اینکه برروی موبایل خود نصب کنید ان را تست کرده و از بابت بدون مشکل بودن خیالتان راحت شود ما به شما نرم افزار عالی بلو استیک را پیشنهاد می دهیم که تا به امروز هزاران بار توسط کاربران سراب دانلودی درخواست داده شده بود و تصمیم گرفتیم نسخه ی کاملا آفلاین ان را خدمت شما معرفی نماییم!

شاید در سطح اینترنت نسخه های مختلفی از این نرم افزار را مشاهده کنید که نیاز به دانلود دارند و حتی اگر نیاز به دانلود نداشته باشند روت شده نیستند ؛ نسخه ای از نرم افزار BlueStacks را که ما برای شما قرار داده ایم نسخه ی بدون نیاز به اینترنت است و بدون هیچ گونه دانلودی و کاملا آفلاین اجرا می شود و بهترین و کامل ترین نسخه ی موجود است.

برخی از ویژگی ها و امکانات نرم افزار BlueStacks اندروید :

* اجرای همه بازی های اندرویدی (چه با دیتا و چه بدون دیتا)

* اجرای همه برنامه ها و اپلیکیشن های اندرویدی بدون مشکل

* شبیه سازی محیط اندرویدی در پنجره ای به صورت تمام صفحه

* نصب آسان و بدون هیچگونه دانلود و یا دشواری در کار کاربر

نسخه ای از برنامه ی کاربردی BlueStacks را که ما برای شما قرار داده ایم دارای سه ویژگی عالی روت شده، مود شده و کاملا آفلاین است و دارای حجمی معادل۲+۴۰۰ مگابایت است که ان را به همه کاربران دوستدار شبیه سازی اندروید پیشنهاد می دهیم که سراب دانلود ان را در اختیار شما قرار می دهد.

توجه داشته باشید که :

۱ - نسخه ی پیش رو از برنامه BlueStacks نسخه روت شده است به گونه ای که برنامه هایی که نیاز به روت دارند نیز برروی کامپیوتر شما اجرا شده و بخوبی کار میکند!

۲ - با نصب شدن این نرم افزار برروی ویندوز شما ؛ تمامی برنامه ها و بازی هایی که با فرمت APK هستند به صورت اجرایی در می آیند و با کلیک برروی ان ها اقدام به نصب ان ها می نمایید!

ADMIŊ بازدید : 550 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (5)

هک واقعی کلاش لطفا توجه

.

.

.

هک واقعی کلاش اف کلانز مطمعن باشید این نسخه با تمام نسخه های موجود 

فرق دارد.

اگر لینک برنامه رو میخواین در بخش نظرات یه نظر بگزارید 

توی هر بخش که باشه فرقی نداره همینطور که قول آموزش روش هک درون پرداخت دادم

این رو هم اگر نظرات داده شده بیشتر از پنجاه تا باشه 

حتما روش هک رو براتون رایگان میزارم.

این روش هک مطمعنن کار میکنه و دروغ نیست پس منتظر نظراتتون هستم با تشکر.!

ADMIŊ بازدید : 508 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

 

و اینک روش هک انواع برنامه های درون پرداخت بازی ها را در یک فایل pdf گرد آورده ایم.

که این ترفند را توسط یکی از دوستانمان جمع آوری شده است.

لطفا هر کس دانلود کرد و مشکلی دلشت در قسمت نظرات همین مطلب بگه تا مشکلشون حل بشه.

نظر یادتون نرهلبخند

ADMIŊ بازدید : 684 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دلت می خواد وقتی Clash of Clans بازی می کنی گوشی رو بزنی تو شارژ و ساعت ها بدون نگرانی از اینکه آفلاین بشی و بهت حمله بشه، بری به کارات برسی؟

دلت می خواد مجبور نباشی هر چند دقیقه یک بار، تو بازی فعالیت کنی تا آنلاین بمونی و بهت حمله نشه؟

دلت می خواد وقتی می خوای واسه 10 دقیقه بری یه جایی (!!!) و نمی تونی گوشی یا تبلت رو با خودت ببری، همش فکرت تو بازی نباشه و بدون نگرانی از اینکه بهت حمله بشه بتونی کارتو انجام بدی؟

فقط کافیه اپلیکیشن «بیدار باش کلش آف کلنز» را دانلود کنی و با فعال کردن اون بازی رو باز نگه داری و با خیال راحت بری به کارات برسی.

حتما می دونی که بازی محبوب Clash of Clans یه قانون مهم داره. اونم اینکه اگه تو بازی آنلاین باشی کسی نمیتونه بهت حمله کنه اما اگر بازی و باز بذاری، کافیه پنج دقیقه توی بازی فعالیتی نکنی، اونوقت اوتوماتیک تو رو از بازی خارج می کنه (آفلاین می کنه) تا دیگران بتونن بهت حمله کنن. 

«بیدار باش کلش آف کلنز» تو رو توی بازی آنلاین نگه میداره تا بهت حمله نشه. این اپلیکیشن روی برندهای مختلف گوشی و تبلت با نسخه های مختلف اندروید (از جمله اندروید 5 یا همون لولی پاپ) تست شده و جواب داده.

 

فقط یادت نره...

* اگه خواستی واسه مدت طولانی تو بازی آنلاین بمونی، بهتره گوشی یا تبلت رو بزنی تو شارژ، چون اگه دستگاهت خاموش بشه، بازی تو رو آفلاین می کنه و ممکنه بهت حمله بشه.

 

* چه اپلیکیشن فعال باشه، چه غیر فعال، حتی اصلاً اگر واقعاً بازی کنی و فعالیت داشته باشی بازی اجازه نمیده بیشتر از هشت ساعت آنلاین بمونی، چند دقیقه آفلاینت می کنه و دوباره «بیدار باش کلش آف کلنز» هر چند دقیقه یکبار سعی میکنه تو رو آنلاین کنه تا نتونن بهت حمله کنن.

 

* بعد از فعال کردن «بید..

ADMIŊ بازدید : 726 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

گر شما هم روزانه فایل های زیادی را از طریق درگاه بلوتوث گوشی اندرویدی خود به دوستان و آشنایان و حتی خانواده خود ارسال می کنید و بعضا برای فایل های با حجم بالا مدت زمان طولانی ای را منتظر میمانید و با خود آرزو می کردید که ای کاش قادر بودید فایل ها را سرعت بالاتر ارسال کنید. Zapya که در این پست به معرفی جدیدترین نسخه فارسي از آن می پردازیم یکی از بهترین و سریع ترین ابزارهای ارسال فایل از طریق وایرلس برای گوشی های اندروید است که قادر است فایل ها را از طریق وایرلس با سرعت باور نکردنی 2 مگابایت بر ثانیه ارسال نماید!..

ADMIŊ بازدید : 516 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

در اینجا سایتی رو به شما معرفی می کنیم که به کار اکثر شما کاربران عزیز میاید این سایت یک سایت خارجی می باشد که خدمات SMS را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد!

برای دیدن این پست به ادامه مطلب بروید:

از مزیت های جالبی که این سایت داره ، میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

- ارسال اس ام اس از طرف گوشی خودتان .!

- ارسال اس ام اس به سراسر جهان

- امکان ارسال پیام کوتاه در زمان و تاریخ مشخص

- اطلاع از وضعیت پیامهای ارسال شده یا Delivery Report

- امکان اضافه کردن دفترچه تلفن

- امکان ارسال پیام گروهی

- امکان کسب اعتبار از طریق ارسال دعوت نامه برای دوستان خود

توجه: دقت داشته باشید ، فقط عزیزانی که از اپراتور اول تلفن همراه استفاده می کنند قادر به ثبت نام در این سایت هستند .

...

ADMIŊ بازدید : 496 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

 

شاید شما هم در گوشی اندرویدتان با این مشکل مواجه شده اید که فایل نصبی دانلود شما در مارکت بازاربه کجا میرود؟

ما امروز ترفند را برای شما گزاشته ایم که میتوانید آنرا در ادامه مطلب ببینید.

ADMIŊ بازدید : 359 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

 

.اینم نقشه کامل راه های ایران هستش که در فایل pdf با حجم بسیار کم گزاشته شده است 

برای دانلود این فایل به ادامه مطلب بروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 824
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,345
  • بازدید ماه : 5,370
  • بازدید سال : 38,906
  • بازدید کلی : 865,192
  • کدهای اختصاصی