loading...
سراب دانلود
ADMIŊ بازدید : 721 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (2)

در بازی فوق العاده زیبای Clash Royale طیف گسترده ای از کارت ها در اختیار شماست که باید به کمک آنها یک Battle Deck برای ارسال به میدان مبارزه تشکیل دهید. حتی می توانید در بازی برای خودتان یک کلن بسازید و در آن کارت هایتان را با دیگر اعضا به اشتراک بگذارید! بسیاری از کاراکترهای Clash Royale همان چهره های آشنای بازی کلش آو کلنز هستند، هر چند که کاراکترهای جدیدی مثل پرنسس ها، شوالیه ها و اژدهایان کوچک را هم در میانشان خواهید دید! بازی فوق العاده ی کلش رویال را امروز همزمان با انتشار حضور شما عزیزان معرفی می کنیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Clash Royale اندروید:

  • مبارزه با بازیکنان آنلاین سراسر جهان
  • جمع آوری غنائم برای افزایش سطح خود
  • جمع آوری کارت های قدرتمند و مختلف
  • نابود کردن برج برای بدست اوردن تاج و تخت
  • ساخت امپراطوری قدرتمند خود با ابزارهای مختلف
  • گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و کنترلرهای عالی

شما می توانید نسخه بازی فوق العاده زیبا و محبوب Clash Royale را همین الان از سرورهای ما دانلود کنید. توجه داشته باشید با نصب و شروع بازی از اولین بازیکنان آنلاین سراسر جهان هستید که این بازی را انجام می دهید!

 

ADMIŊ بازدید : 613 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (1)

 

تمامی قسمت های بازی به صورت کامل فارسی شده است. توجه : اگر زبان بازی فارسی نبود ؛ از قسمت زبان ها ؛ زبان فرانسه را انتخاب کنید  با نصب این بازی ؛ بازی اصلی Clash Of Clans پاک نخواهد شد و شما میتوانید همزمان دو اکانت را بازی کنید. کلش آف کلنز بازی آنلاین محبوب حالا به صورت فارسی شده منتظر دانلود شما..

ADMIŊ بازدید : 2488 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (1)

  نرم افزار پیکس ارت با 250 میلیون نصب،t در یک ویرایشگر # 1 عکس و حضور آنلاین خلاق خود را است.
خلاقیت بیشتر از یک فیلتر است - از PicsArt (با نام مستعار PicsArt استودیو عکس) بهترین انتخاب شما برای ساخت ویرایشهای عکس های شگفت انگیز و کلاژ عکس، گرفتن تصاویر با این دوربین، ایجاد نقشه های دیجیتال، و برقراری ارتباط با یک جامعه جهانی از افراد خلاق که پیوسته اند ماموریت ما برای زیباسازی جهان است.
250 میلیون نفر در حال حاضر دریافت این ویرایشگر عکس رایگان برای ویرایش تصویر و عکس مونتاژهای قدرتمند، با استفاده از صدها ابزار، فیلتر، و اثرات است که شما می توانید تنها در برنامه های ویرایش عکس حرفه ای پیدا کنید. PicsArt در ویرایشگر عکس، کلاژ ساز، و ابزار طراحی هستند که بهترین راه برای نگه داشتن الهام بخش عکس های خود است.

دانلود در ادامه مطلب...

ADMIŊ بازدید : 1114 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

 

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استور از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

  • امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن
  • امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها
  • امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها
  • دریافت جم به ازای پیش بردن مراحل و یا حمله ها و کارهای عالی
  • امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف
  • امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان
  • امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

دانلود در ادامه مطلب...

ADMIŊ بازدید : 1231 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

 

Subway Surfers 1.49.2 يکي از محبوب ترين بازي هاي سيستم عامل اندرويد مي باشد. محال است کسي اندرويد داشته باشد و بازي Subway Surfer را تجربه نکرده باشد ! در اين بازي که در سبک بازي هاي بي پايان منتشر شده است ، شما در نقش يک اسکيت باز جوان قرار ميگيريد و بايد با سرعت تمام مسير را طي کنيد و از تمام موانع عبور کنيد .

نسخه ي جديد بازي فرار در مترو (ساب وي سورف ) نيز در محيط کشور هاي مختلف اتفاق ميفتد و مطمئنا فضاي جديد و جالبي را ميتوانيد تجربه کنيد .

شما ميتوانيد بازي Subway Surfers براي موبايل و تبلت اندرويدي خود از ادامه ي مطلب و به صورت مستقيم از سايت سراب دانلود دريافت نماييد .

ADMIŊ بازدید : 675 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

همانطور که میدانید بعد از آپدیت جدید کلش و بزرگتر شدن اندازه مپ ، ربات های نسخه های قدیم دیگه کار نمیکنه و قابل اتک زدن نیست . در این پست برای شما ربات نسخه جدید که هماهنگ با نسخه ۸.۶۷.۳ کلش می باشد آماده کردم که می توانید دانلود کنید .

 

 

نسخه کرک شده ربات هستش و بدون نیاز به یوزر و پسورد ، فقط لازمه یوزر و پسورد عدد ۱ رو وارد کنید.

ADMIŊ بازدید : 553 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (0)

Cut the Rope: Magic سري جديد بازي فوق العاده زيبا و پرطرفدار برش طناب تحت عنوان “برش طناب: جادويي” از استوديوي ZeptoLab براي اندرويد است که شاهد عرضه شدن نسخه اندرويدي ان در گوگل پلي بوديم! از ماه ها قبل استوديو قول عرضه شدن نسخه ي جديد بازي برش طناب با عنوان سحر و جادو را به 750 ميليون دوستدار اين بازي در دسامبر 2015 را داده بود و به قول خودش وفا کرد و بازي را در پلي استور معرفي نمود! اساس بازي نيز همانند نسخه هاي قبلي است به گونه اي که شما بايد طناب ها را براي افتادن  آب نبات در دهان شخصيت دوست داشتني بازي “Om Nom” ببريد! در نسخه جديد با محيطي کاملا متفاوت و جادويي مواجهيد که هيجان را بيش از پيش مي نمايد. اگر از علاقه مندان به بازي هاي برش طناب يا همان کات د رُپ هستيد تحت هيچ شرايطي نسخه جديد اين بازي يعني Cut the Rope: Magic را از دست ندهيد چرا که مجذوب ساختنش خواهيد شد!
برخي از ويژگي هاي بازي فکري Cut the Rope: Magic اندرويد :

    دنياي جادويي با گرافيک، صداگذاري و گيم پلي جديد
    100 مرحله ي بسيار زيبا و متنوع – مراحل جديد اضافه ميشوند
    5 راه مختلف براي وارد کردن شخصيت دوست داشتني به دنياي جادويي
    سطوح رئيس براي به چالش کشاندن بيشتر شنا
    گرافيک رنگارنگ با طراحي منحصر به فرد براي مجذوب سازي شما

    دانلود در ادامه مطلب....

blizzard بازدید : 426 یکشنبه 26 مهر 1394 نظرات (1)

TeamSpeak یک نرم افزار تخصصی ویژه برقراری ارتباط و چت به صورت اینترنتی است، برنامه با محیا کردن بستری ایمن می تواند به شما کمک کند تا با استفاده از اینترنت یک مکالمه با کیفیت با دوستان و آشنایان خود داشته باشید. بیشترین کاربرد نرم افزار در انجام بازی های گروهی و به ویژه کنفرانس های جمعی است که می توانید با یک گروه به صورت همزمان مکالمه با پیام بفرستید. در ضمن توجه داشته باشید که برنامه معرفی شده برای سیستم عامل ویندوز هم وجود دارد و می توانید با دوستان خود از طریق رایانه هم ارتباط برقرار کنید.

ADMIŊ بازدید : 7722 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (2)

PicsArt - Photo Studio 5.6.4 قابلیت های بسیاری از نرم افزارهای ویرایشگر عکس را یکجا در خود جا داده است و به یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل شده است. صدها فیلتر برای تصویر، قاب های بسیار متنوع، افکت های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی های این ابزار فوق العاده است. هم چنین توانایی کارتونی کردن تصاویر، مدادی کردن، به صورت عکس های قدیمی درآوردن و… در این نرم افزار بسیار جالب وجود دارد
دانلود در ادامه مطلب...
ADMIŊ بازدید : 1172 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

جزو برترین بازی های سبک اکشن و جهان باز از لحاظ گرافیکی برای سیستم عامل اندروید است و توسط Extereme Games منتشر شده است. داستان از جایی آغاز می شود که از یکی از زندان های معروف ایالتی آمریکا آزاد می شوید. بعد از این که آزاد شدید، تصمیم می گیرید تا جنایت های بزرگ تر و پر سود تری نسبت به گذشته داشته باشید و به یک فرد قدرتمند در این زمینه تبدیل شوید.

پس اسلحه تان را در بازی Mad City Crime در دست گرفته و شروع به کار کنید. در ابتدا می توانید فروشگاه های کوچک را در آمریکا، مورد سرفت قرار بدهید. به رانندگان خیابانی حمله کنید و از آنان باج بگیرید. زمانی که پول کافی از طریق جنایت های کوچک به دست آوردید، به فروشگاه مراجعه کنید. آیتم ها و سلاح های جدیدتری تهیه کنید تا برای جنایت های بزرگ تر آماده باشید. سرفت بانک های بزرگ جزو ماموریت هاییست که پول کلانی در بر خواهند داشت.

 

برای این که بتوانید شهرتتان را در سطح شهر افزایش بدهید تا باند های خلافکاری دیگر از شما حساب ببرند، باید تلاش زیادی بکنید. موفقیت در Mad City Crime به همین سادگی به دست نمی آید. چرا که پلیس، همیشه به دنبالتان بوده و در صورتی که به هنگام ارتکاب جرم مشاهده تان کنند، دستگیر خواهید شد. هر بار که توسط نیرو های پلیس دستگیر می شوید، پول زیادی از حساب بانکیتان کسر می گردد و ضرر های زیادی می بینید. به همین خاطر باید همیشه حواستان جمع باشد تا به هنگام انجام ماموریت هایی همچون سرقت، هیچ گونه پلیسی در نزدیکی نباشد. گرافیک بازی Mad City Crime با وجود حجم بسیار کمی که دارد، در نوع خود بی نظیر است. محیط های کاملا سه بعدی با جزئیات فوق العاده بالایی در بازی شهر جنایت وجود دارند که شما را شگفت زده خواهند کرد.

دانلود در ادامه مطلب...

ADMIŊ بازدید : 485 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

 

این کتاب اموزشی که ساخت خودم هستش بدون نیاز به

دانشی راجب به روت و ... و بدون نیاز به کامپیوتر میتونید 

گوشی های سامسونگ خود را روت کنید تمام توضیحات 

راجب نحوه روت کردن داخل برنامه نوشته شده است

برا دانلود به ادامه مطلب بروید...

ADMIŊ بازدید : 1140 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (3)

در این نسخه امکانات زیادی اضافه شده است که سراب دانلود با افتخار این نسخه را که بیشتر سایت ها به قیمت های ۲۰ هزار تومان به فروش می رسانند به صورت رایگان در دسترس کاربران خود قرار می دهد در این نسخه چیز هایی اضافه و کم شده اند و اکنون...

 

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

۱-دارا بودن ۱۳ کینگ که در نسخه معمولی ۲ کینگ وجود دارد

۲- نامحدود بدون جم ، اکسیر ، کوین و ….

۳- بی نهایت بودن کاپ ها

۴- دارا بودن دو ساختمان کستل کلن

۵- نقشه اولیه طراحی شده

۶- اضافه شدن جادوی مرگبار بمباران

۷- اضافه شدن ارچر های موشک انداز

۸- و …

امکانات جدید نسخه جدید:

۱- ساخت کلن و گروه

۲- اضافه شدن امکانات جدید clash of clans واقعی

۳- درست شدن کاپ ها

۴- کم شدن لول به ۹

۵- بیشتر شدن مقام های کاپ

دانلود در ادامه مطلب...

hamid1377 بازدید : 414 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

در ایران نیز چندی است که بازارهایی برای عرضه برنامه های کاربردی اندرویید شکل گرفته است که هر کدام جهت گیری های خود را دارا هستند. شرکت عصردانش افزار نیز به عنوان شرکتی که سعی داشته همواره در عرصه های نو پیشگام باشد بازاری را برای عرضه محصولات مبتنی بر اندرویید فراهم آورده است. دیدگاهی که در طراحی این بازار وجود داشته این بوده که قابلیتهایی داشته باشد که که سایر بازارها به آن نپرداخته اند و همچنین حلقه های مختلفی که برای تولید محصولات بیشتر و باکیفیت تر داخلی لازم است را کنار هم آورده و به خلق ارزش بیشتر در این حوزه کمک کند.

hamid1377 بازدید : 824 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

نرم افزار مارکت ایرانی برای سیستم عامل اندروید می باشد. حتما شما هم دوست دارید تمامی نرم افزارها و بازی های اندروید را بتوانید به راحتی مشخصات آن را دیده و دانلود و یا آن را بخرید. در plazzaتقریبا روزانه 10 نرم افزار و بازی متنوع و زیبا قرار داده میشود. همچنین در این مارکت میتوانید نظرات کاربران را در مورد بازی یا نرم افزار ببینید و همچنین میتوانید امتیازات تعداد +1 هایی که به برنامه مورد نظرتان داده شده است را ببینید.

برتری پلازا نسبت به بازار اندروید سرعت دانلود بالای ان می باشد. در کل شما می توانید با استفاده از پلازا،‌ لذت گردش در دنیای اندروید را تجربه نمایید. هم اکنون میتوانید نرم افزار plazza را برای گوشی اندرویدی خود به طور مستقیم و رایگان از سایت سراب دانلود  دریافت نمایید.

از دیگر مارکت های معتبر و موجود اندروید می توان به مایکت. کافه بازار ، و … اشاره کرد.

hamid1377 بازدید : 415 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

empire:four kingdomsامپراطوری: چهار پادشاهی یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های استراتژی شبیه به بازی معروف کلش آف کلینز با بیش از ۵۰ میلیون بازیکن از سراسر دنیا از محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود! در این بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی خود را برای نبرد آماده سازید، قلعه هایی مستحکم را بسازید، پایگاه ها را تسخیر کرده و یک اقتصاد شکوفا ایجاد کنید! ارتش عظیمی را ساخته و به بیرون بفرستید تا قلعه های بازیکنان دیگر را مطیع خود کنند! در این بازی همانند بازی کلش آف کلینز می توانید با دیگر بازیکنان جهانی متحد شوید و با قدرتی چند برابر به نیروهای دشمن بتازید و آن ها را سرنگون سازید!

بازی Empire: Four Kingdoms نسبت به حجم کم خود دارای گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و گیم پلی منحصر به فرد و عالی است و آن را به همه ی دوستداران بازی های استراتژیک آنلاین پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی آنلاین Empire: Four Kingdoms اندروید:

* جمع آوری انواع منابع مختلف برای بهبود وضعیت اقتصادی امپراطوری

* برنامه ریزی استراتژیکی برای جنگ بیش از ۵۰ واحد مختلف و سلاح ها

* استفاده از دیپلماسی و جنگ برای دستیابی به اهداف متعدد  بازی

* ارتقاء قلعه ها و شکست ناپذیر کردن آن ها + گسترش امپراطوری

* متحدد شدن با دیگر کاربران و دوستان از سراسر جهان برای افزایش هیجان

بازی Empire: Four Kingdoms هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما امروز در سراب دانلود جدیدترین نسخه ی ان را به درخواست کاربران عزیز معرفی و قرار داده ایم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Empire: Four Kingdoms یک بازی آنلاین اینترنتی است و برای اجرا اتصال اینترنت مورد نیاز است و ب اینترنت سیمکارت های ایرانسل و همراه اول نیز کار می کند.

hamid1377 بازدید : 438 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 smart app lockنرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای محافظت از حریم خصوصی شماست که مخصوص سیستم عامل ااندروید ساخته شده است. با این برنامه قادر خواهید بود برروی برنامه ها ، بازی ها و بخش های دلخواه اسمارت فون خود قفل قرار دهید و از دسترسی افراد دیگر به آن بخش ها جلوگیری کنید.

آیا نگرانید که دیگران اس ام اس های شخصی شما را بخوانند ؟! آیاد دوست ندارید افراد دیگر به بخش مخاطبین و تاریخچه ی تماس گوشی شما دسترسی داشته باشند !؟ برنامه ی Smart AppLock برای شما طراحی شده است.

این نرم افزار لیستی از برنامه ها را در اختیار شما قرار میدهد که می توانید گزینه های دلخواه را انتخاب و یک قفل زیبا برروی آن قرار دهید ، در ضمن صفحه های قفل مختلفی برای این کار وجود دارد.

سراب دانلود  به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

hamid1377 بازدید : 780 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

 

Symbols&Emoji Keyboard Pro تنها کیبورد سیمبول دار با ویژگی های کم نظیر برای دستگاه های اندرویدی است که در صدر پرفروش ترین برنامه ی پولی موجود در گوگل پلی قرار دارد و تا به این لحظه بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است! با نصب این اپلیکیشن کیبورد برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود می توانید علاوه بر اینکه صدها سیمبول کم نظیر را به صورت تکی در دسترس داشته باشید، تصاویری متعدد ساخته شده با سیمبول را نیز در اختیار داشته باشید و از ان ها در شبکه های اجتماعی و مسنجرها به اسانی استفاده کنید! جالب است بدانید که در صورت ارسال شکلک ها و سیمبول ها برای دوستان بدون هیچ مشکلی برای ان ها نیز نمایش داده خواهد شد و نیازی به نصب کیبورد و یا نرم افزارهای جانبی توسط ان ها نیست!

برخی از امکانات و قابلیت های Symbols&Emoji Keyboard Pro اندروید :

* شامل هزاران سیمبول مختلف و شکلک ها

* استفاده از کیبورد به عنوان کیبورد اصلی دستگاه

* استفاده از کیبورد به دو صورت افقی و عمودی

* صدها تصاویر ساخته شده توسط سیمبول ها

* دارا بودن دیکشنری اختصاصی و دیگر وارد

hamid1377 بازدید : 741 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سراب دانلود دریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…

توجه داشته باشید که :

سراب دانلود در اسرع وقت جدیدترین نسخه های این بازی را منتشر می کند پس برای دانلود نسخه ی جدید سراب دانلود فراموش نکنید!

ADMIŊ بازدید : 54094 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (16)

 

BlueStacks – بلواستیک بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی برروی ویندوز است که با نصب آن برروی کامپیوتر شخصی خود می توانید سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و تمامی بازی ها و برنامه های اندرویدی را از طریق کامپیوتر اجرا کنید! شاید شما از کاربرانی باشید که مایلید برنامه ها و بازی هایی را که از سطح اینترنت دانلود می کنید را قبل از اینکه برروی موبایل خود نصب کنید ان را تست کرده و از بابت بدون مشکل بودن خیالتان راحت شود ما به شما نرم افزار عالی بلو استیک را پیشنهاد می دهیم که تا به امروز هزاران بار توسط کاربران سراب دانلودی درخواست داده شده بود و تصمیم گرفتیم نسخه ی کاملا آفلاین ان را خدمت شما معرفی نماییم!

شاید در سطح اینترنت نسخه های مختلفی از این نرم افزار را مشاهده کنید که نیاز به دانلود دارند و حتی اگر نیاز به دانلود نداشته باشند روت شده نیستند ؛ نسخه ای از نرم افزار BlueStacks را که ما برای شما قرار داده ایم نسخه ی بدون نیاز به اینترنت است و بدون هیچ گونه دانلودی و کاملا آفلاین اجرا می شود و بهترین و کامل ترین نسخه ی موجود است.

برخی از ویژگی ها و امکانات نرم افزار BlueStacks اندروید :

* اجرای همه بازی های اندرویدی (چه با دیتا و چه بدون دیتا)

* اجرای همه برنامه ها و اپلیکیشن های اندرویدی بدون مشکل

* شبیه سازی محیط اندرویدی در پنجره ای به صورت تمام صفحه

* نصب آسان و بدون هیچگونه دانلود و یا دشواری در کار کاربر

نسخه ای از برنامه ی کاربردی BlueStacks را که ما برای شما قرار داده ایم دارای سه ویژگی عالی روت شده، مود شده و کاملا آفلاین است و دارای حجمی معادل۲+۴۰۰ مگابایت است که ان را به همه کاربران دوستدار شبیه سازی اندروید پیشنهاد می دهیم که سراب دانلود ان را در اختیار شما قرار می دهد.

توجه داشته باشید که :

۱ - نسخه ی پیش رو از برنامه BlueStacks نسخه روت شده است به گونه ای که برنامه هایی که نیاز به روت دارند نیز برروی کامپیوتر شما اجرا شده و بخوبی کار میکند!

۲ - با نصب شدن این نرم افزار برروی ویندوز شما ؛ تمامی برنامه ها و بازی هایی که با فرمت APK هستند به صورت اجرایی در می آیند و با کلیک برروی ان ها اقدام به نصب ان ها می نمایید!

ADMIŊ بازدید : 550 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (5)

هک واقعی کلاش لطفا توجه

.

.

.

هک واقعی کلاش اف کلانز مطمعن باشید این نسخه با تمام نسخه های موجود 

فرق دارد.

اگر لینک برنامه رو میخواین در بخش نظرات یه نظر بگزارید 

توی هر بخش که باشه فرقی نداره همینطور که قول آموزش روش هک درون پرداخت دادم

این رو هم اگر نظرات داده شده بیشتر از پنجاه تا باشه 

حتما روش هک رو براتون رایگان میزارم.

این روش هک مطمعنن کار میکنه و دروغ نیست پس منتظر نظراتتون هستم با تشکر.!

ADMIŊ بازدید : 463 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

 

لاکی پچر Lucky Patcher 5.4.6 نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید است که با آن قادر خواهید بود اپلیکیشن های غیررایگان را دور بزنید و به صورت کامل از امکانات آن ها بهره ببرید. اگر گوشی شما روت شده است این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم و ارزش امتحان کردن را خواهد داشت. نرم افزار توانایی حذف License Verification و تبلیغات مزاحم بسیاری از نرم افزارها و بازی ها را دارد و با ارائه نسخه های جدیدتر، نرم افزارها و بازی های بیشتری پشتیبانی می شوند. نرم افزارها و بازی هایی که نیاز به حذف لایسنس یا تبلیغات داشته باشند در نرم افزار نمایش داده می شوند و شما به راحتی می توانید لایسنس نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را حذف نمایید...

ADMIŊ بازدید : 508 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

 

و اینک روش هک انواع برنامه های درون پرداخت بازی ها را در یک فایل pdf گرد آورده ایم.

که این ترفند را توسط یکی از دوستانمان جمع آوری شده است.

لطفا هر کس دانلود کرد و مشکلی دلشت در قسمت نظرات همین مطلب بگه تا مشکلشون حل بشه.

نظر یادتون نرهلبخند

ADMIŊ بازدید : 684 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دلت می خواد وقتی Clash of Clans بازی می کنی گوشی رو بزنی تو شارژ و ساعت ها بدون نگرانی از اینکه آفلاین بشی و بهت حمله بشه، بری به کارات برسی؟

دلت می خواد مجبور نباشی هر چند دقیقه یک بار، تو بازی فعالیت کنی تا آنلاین بمونی و بهت حمله نشه؟

دلت می خواد وقتی می خوای واسه 10 دقیقه بری یه جایی (!!!) و نمی تونی گوشی یا تبلت رو با خودت ببری، همش فکرت تو بازی نباشه و بدون نگرانی از اینکه بهت حمله بشه بتونی کارتو انجام بدی؟

فقط کافیه اپلیکیشن «بیدار باش کلش آف کلنز» را دانلود کنی و با فعال کردن اون بازی رو باز نگه داری و با خیال راحت بری به کارات برسی.

حتما می دونی که بازی محبوب Clash of Clans یه قانون مهم داره. اونم اینکه اگه تو بازی آنلاین باشی کسی نمیتونه بهت حمله کنه اما اگر بازی و باز بذاری، کافیه پنج دقیقه توی بازی فعالیتی نکنی، اونوقت اوتوماتیک تو رو از بازی خارج می کنه (آفلاین می کنه) تا دیگران بتونن بهت حمله کنن. 

«بیدار باش کلش آف کلنز» تو رو توی بازی آنلاین نگه میداره تا بهت حمله نشه. این اپلیکیشن روی برندهای مختلف گوشی و تبلت با نسخه های مختلف اندروید (از جمله اندروید 5 یا همون لولی پاپ) تست شده و جواب داده.

 

فقط یادت نره...

* اگه خواستی واسه مدت طولانی تو بازی آنلاین بمونی، بهتره گوشی یا تبلت رو بزنی تو شارژ، چون اگه دستگاهت خاموش بشه، بازی تو رو آفلاین می کنه و ممکنه بهت حمله بشه.

 

* چه اپلیکیشن فعال باشه، چه غیر فعال، حتی اصلاً اگر واقعاً بازی کنی و فعالیت داشته باشی بازی اجازه نمیده بیشتر از هشت ساعت آنلاین بمونی، چند دقیقه آفلاینت می کنه و دوباره «بیدار باش کلش آف کلنز» هر چند دقیقه یکبار سعی میکنه تو رو آنلاین کنه تا نتونن بهت حمله کنن.

 

* بعد از فعال کردن «بید..

ADMIŊ بازدید : 726 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

گر شما هم روزانه فایل های زیادی را از طریق درگاه بلوتوث گوشی اندرویدی خود به دوستان و آشنایان و حتی خانواده خود ارسال می کنید و بعضا برای فایل های با حجم بالا مدت زمان طولانی ای را منتظر میمانید و با خود آرزو می کردید که ای کاش قادر بودید فایل ها را سرعت بالاتر ارسال کنید. Zapya که در این پست به معرفی جدیدترین نسخه فارسي از آن می پردازیم یکی از بهترین و سریع ترین ابزارهای ارسال فایل از طریق وایرلس برای گوشی های اندروید است که قادر است فایل ها را از طریق وایرلس با سرعت باور نکردنی 2 مگابایت بر ثانیه ارسال نماید!..

ADMIŊ بازدید : 543 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

تو هم عاشق شخصیتهاش شدی؟ اصلا فکر کردی که دوست داشتی جای کدومشون باشی؟

با این برنامه میتونی خودتو شبیه تک تک شخصیتهای این بازی محبوب کنی و یه عکس متفاوت از خودت داشته باشی.

میتونی این عکس رو با دوستات توی اینستاگرام، وایبر، واتس آپ و... به اشتراک بذاری و اونها رو هم شگفت زده کنی.

..

ADMIŊ بازدید : 421 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (1)

 

. Galaxy S5 Launcher یک لانچر فوق العاده زیبا و حرفه ای برای گوشی های اندروید می باشد که می توانند به سادگی رابط کاربری بسیار کاربردی و زیبای Touch Wiz گوشی ها و تبلت های سامسونگ را بروی دستگاه خود نصب کنند . اگر شما هم یکی از دوستداران رابط کاربری سامسونگ هستید ولی گوشی یا تبلت شما این رابط کاربری را ندارد و یا حتی دستگاه هایی از کمپانی های دیگری را دارید ، بوسیله ی این لانچر می توانید ظاهر دستگاه خود را به سادگی مانند ظاهر دستگاه های سامسونگ کنید ..

ADMIŊ بازدید : 731 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

 

...امروزه همه میخوان تا الماس یا همون جم در بازی کلاش او کلانز بخرن اما بسیار سخت و دشوار است

امروز ما برای شما سایتی معرفی میکنیم تا بتونید به راحتی و به ریال جم بخرید و به بازی خود ادامه

بدهید برا دیدن این سایت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ADMIŊ بازدید : 404 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (1)

 

با استفاده از برنامه Zombie Booth – Zombie Me Pro دوستان خود را به زامبی تبدیل کنید! این برنامه می‌تواند از هر عکسی یک زامبی بدترکیب بسازد. به راحتی می‌توانید نوع چشم را انتخاب کنید، دهان را به معده تبدیل کنید و هر عنصر دیگری که یک زامبی دارد مانند خراش‌، جای گازگرفتگی و غیره را به عکس اضافه کنید. نتیجه را می‌توانید بر روی گوشی خود ذخیره کنید و یا از طریق برنامه مستقیماً در فیسبوک به اشتراک بگذارید...

ADMIŊ بازدید : 1368 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (7)

 بازی فیتیل پر یکی از جذاب ترین و زیباترین بازی های ایرانی میباشد که شما هم میتوانید بازی کنید و هم میتوانید جایزه ببرید. در این بازی شما باید به قاطینگا و پاتینگا فیتله (برنامه ی جذاب تلویزیون) کمک کنید تا از موانع موجود عبور کنند و به راحتی پرواز کنند. شما باید در این بازی از خوردن غذاهای پر کالری مثل شیرینی جات خودداری کنید تا چاق نشوید و پرواز راحتی داشته باشید. همچنین میتوانید سبزیجات بخورید تا کوچکتر بشوید و راحت تر پرواز کنید. میتوانید در طول بازی سکه جمع کنید و از چیزهای خوبی که داخل بازی هست استفاده کنید.

 

ویژگی ها:

 

گیم پلی ساده و روان

 

گرافیک بسیار زیبای و HD

 

دارای جدول امتیازات

 

فیتیله ای های با مزه به عنوان شخصیت های بازی

 

پیشنهاد میکنیم این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید.

...

ADMIŊ بازدید : 1836 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

سلام خدمت تمامی بازدید کنندگان این سایت به در خواست  شما بازدید کنندگان عزیز نرم افزار اندروید سنتور که در بازار اندروید پولی هست به رایگان گذاشتم   لطفا برای دانلود عضو شوید  نرم افزار میخاستی نظرات بنویس تا بزارم

اين نرم‌افزار مي‌توانيد در دستگاه اندرويد خود ساز ايراني سنتور بنوازيد.

اگر هنرجوي سنتور مي‌باشيد، تمرين و آموزش را در هيچ کجا از دست ندهيد...

 

امکانات:

 

- گرافیک با کیفیت بالا

 

- صداي شفاف و عالي

 

- قابلیت تغییر کوک سنتور

 

- قابلیت ضبط آهنگ و پخش آن در نرم‌افزار

 

- دارای حالت کیبورد جهت نواختن سنتور با کیبورد در دو ماژور

 

- قابليت نمايش نت‌ها هنگام نواختن

 

- قابليت لمس چند سيم همزمان(Multitouch)

 

- نرم‌افزار به دو زبان فارسی و انگلیسی

 

- سازگار با تمام سايزهاي صفحه نمايش

 

- قابل اجرا روي تمام دستگاه‌هاي اندرويد نسخه 2.2 و بالاتر

 

- و .....

ADMIŊ بازدید : 659 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

شما در بازی Subway Surfers در نقش عده‌ای کودک هستید که با اسپری‌های خود دیوارها و متروها را رنگ آمیزی و نقاشی می‌کنند اما نگهبان مترو از این کار خوشش نمی‌آید. به همین جهت با سگ، شما را دنبال می‌کند و حال شما وظیفه دارید تا از دست او فرار کنید. در طول مسیر می‌بایست سکه‌های موجود را جمع آوری کرده و امتیاز کسب کنید. پرواز در هوا، پریدن از روی واگن‌ها و حرکت مارپیچ در بین واگن‌ها نمونه‌ای از کارهای شما در این بازی می‌باشد. در این نسخه از بازی شما در شهر Rome هستید...

ADMIŊ بازدید : 613 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

 

تخته نرد یکی از بهترین و قدیمی ترین بازی هایی است که سرانجام برای سیستم عامل اندروید منتشر شد . در بازی Backgammon Gold PREMIUM شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با کامپیوتر و با با دوستان رقابت کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا با دیگر بازیکنان در سراسر جهان رقابت نموده و آن ها را شکست دهید . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی از چندین پوسته نیز پشتیبانی نموده که قادر خواهید بود آن ها را انتخاب کنید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

رفع مشکل Zugzwang

 

بهبود عملکرد بازی

 

بهبود گرافیک بازی..

ADMIŊ بازدید : 341 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (1)

 

اگرچه این روزها بازار داغ مسنجرها در Viber و Tango و Line و Whats app و …. احاطه شده است اما بد نیست از یک نرم افزار قدیمی تر و البته با جایگاهی یکسان و در مواردی حتی بالاتر از برنامه های مشابه نیز یاد کنیم . WeChat که در این پست از سایت sarab download به معرفی آن می پردازیم یک مسنجر فوق العاده برای ارسال پیام متنی و صوتی به مراه تماس تصویری و بسیاری قابلیت های دیگر است که بیش از سیصد میلیون کاربر این برنامه را به دلیل سرعت بالا ، قابلیت اطمینان ، حریم امن و خصوصی و همیشه در دسترس بودنش در دنیا انتخاب کرده اند .

 

 

 

ویژگی های نرم افزار :

 

** برقراری ارتباط صوتی سریعتر با صندوق صوتی 

** صدایی شفاف و تصویری واضح حین مکالمه

** ارسال پیامک آنی بصورت گروهی با پشتیبانی از شکلک های زیبا

** چت کردن با تمامی دوستان نزدیک

** ارسال تصاویر و کلیپ ساده تر از هر زمان دیگر

** دارای حالت واکی تاکی همزمان با 40 نفر 

** همیشه آن باشید و هیچ پیغامی را از دست ندهید 

** پشتیبانی از سیستم هشدار دقیقا مانند دریافت تماس و پیامک

** اشتراک گذاری ساده تصاویر میان اعضای گروه

** اضافه کردن کردن کانتکت ها دوستان با سرعت تمام

** قابلیت ارتباط بین چندین پلتفرم

** عملکرد عالی حتی با GPRS..

ADMIŊ بازدید : 865 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

- همه

کدهای دستوری همراه اول و ایرانسل

-سربازی و شرح انواع معافیت ها

- امکان استعلام خلافی،نمره منفی،اطلاعات خانوار و بیش از 10 مورد دیگر

- لیست تمامی جرائم رانندگی به همراه کد جرائم

- لیست کامل پلاک خودروهای سراسر ایران و جستجوی سریع پلاک

- امکان اتصال به همه USSD های موجود در ایران

- ليست پرچم کشورها و مشخصات سفارتخانه ها

- توضیحات درباره تعویض و تمدید گذرنامه و گواهینامه، نقل و انتقال خودرو و ...

- پشتیبانی از گوشی های غیرفارسی

- آپدیت هفتگی ( همیشه به روز )

- لیست دفاتر پلیس+10 سراسر کشور

- متن کامل قانون جدید اخذ جرایم راهنمایی و رانندگی

- لینک به بیش از 20 سامانه اینترنتی مانند استعلام بیمه نامه،نوبت دهی خودرو و ....

 

*دوستان لطفا اگر گاهی اوقات به دلیل شلوغ بودن سرور،پاسخ خلافی یا نمره منفی را دریافت نمی کنید این را به حساب ضعیف بودن برنامه نگذارید. مشکل از برنامه نیست.

 

** در صورتی که بعد از VIN کارت خودرو، یک ستاره(*)اضافه شود علاوه بر دریافت میزان خلافی، شناسه قبض و پرداخت اعلام می شود**

 

(خطوط رایتل استعلام خلافی را پشنیبانی نمی کنند)

توجه: برای انجام امور عملیاتی پلیس+10 باید به دفاتر مراجعه کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا قبل از مراجعه مدارک خود را تکمیل کرده و با آگاهی به دفاتر مراجعه کنید

.همیار اداری پلیس +10 یکی از برنامه های پولی بازار است که دوباره ما به رایگان برای شما به ارمغان آورده ایم

.

ADMIŊ بازدید : 728 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (1)

{ از پرطرفدار ترین بازی های اندروید با بیش از ۲۰۰ میلیون دانلود }

 

{ تور جهانی اینبار در مکزیکو سیتی ) }

 

{ تازه ترین ورژن افزوده شد }

 

{ دریافت امتیاز ۴.۶ از ۵ از کاربران گوگل پلی }

 

باز هم سری جدید بازی  subway surfers  این بار در کشوری دیگر ؛ در این بازی زیبا ، شما باید همه ی تلاش خود را انجام دهید و از میان قطار های بسیار پرسرعت گذر کنید و مراحل را به پایان برسانید . این بازی را با کیفیتی بالا و حجمی کم دانلود کنید و با دوستانتان مسابقه دهید . مسابقه ی دو را با پرش های بلند و پرواز تجربه کنید . در این نگارش ، به اروپا و مکان های دیگر خواهیم رفت و در آنجا کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام دهیم . بیشتر ماموریت ها ، در متروی شهر های اروپا انجام میگرید . همچنین باید این توجه را داشته باشید که به هنگام دیدن پلیس یا ماموران مترو ، به سرعت فرار کنید و در چنگ آنها گیر نیفتید . در هر ورژن بازی ، شهرهای تازه برای انجام بازی افزوده میشوند وهمچنین هیجان در بازی افزایش میابد . 

...

ADMIŊ بازدید : 540 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)


 

یکی دیگه از سری برنامه های پولی مارکت بازار که به صورت رایگان برای شما

گزاشته شده است برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ADMIŊ بازدید : 4602 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (1)

 

.ما از این به بعد قصد داریم تا بازی ها و نرم افزار های پولی مارکت بازار اندروید را به رایگان  برای شما به ارمغان آوریم.

بازی نیسان خسته یکی از بازی های ایرانی و پر طرفدار از سبک رانندگی است که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

امروز در سراب دانلود ما نسخه رایگان این بازی را برای شما گزاشته ایم که میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

ADMIŊ بازدید : 339 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

 

عکاسان آماتور و حرفه ای که به دنبال پردازش قدرتمند تصویر و استفاده ساده هستند و کاربران ، می توانند دستگاه خود را به یک استودیو ویرایش عکس فوق العاده تبدیل شود.

ویژگی ها:

* بیش از ۱۵۰ فیلتر منحصر به فرد در مجموعه ها: LOMO ، فهرست ، تن ساده ، سیاه و سفید ، قدیمی سبک ، تن سرد ، تن گرم و هنر

* بیش از ۱۰۰ اثرات شگفت انگیز ویژه : سایه، پارچه، akvarel ، زنگ ، قاب ، خراش ، نور ، آتش ، آب ، قلب ، قلم مو، سر و صدا و بسیاری دیگر

* حدود ۵۰ برچسب رایگان و ۵۰۰ برچسب در تابلوچسبهای بسته حیوانات ، عاشقانه، طرح ، هیولا، مواد غذایی و بسیاری دیگر.

* ابزار سحر و جادو برای اصلاح عکس شامل : هم تراز کردن خودکار ، تیز کردن ، بلور و اصلاح قرمزی چشم

* Picframes به شما در ترکیب چندین عکس شگفت انگیز و فریم با ۱۰۰ قالب قابل تنظیم در کلاسیک و دسته بندی هنر ، مرزهای قابل تنظیم، فریم ، گوشه ها و پس زمینه کمک می کند

* ویرایشگر فرم رایگان کولاژ به شما اجازه ایجاد کلاژ شگفت انگیز با عکس و پس زمینه را می دهد..

ADMIŊ بازدید : 496 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

 

شاید شما هم در گوشی اندرویدتان با این مشکل مواجه شده اید که فایل نصبی دانلود شما در مارکت بازاربه کجا میرود؟

ما امروز ترفند را برای شما گزاشته ایم که میتوانید آنرا در ادامه مطلب ببینید.

ADMIŊ بازدید : 450 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (1)

مطمئنا تا به حال برای شما هم پیش آمده که گوشی خود را در منزل ، در محیط کار و در لابه لای وسیله های خود گم کرده اید . احتمالا الان تنها راهی که برای پیدا کردن گوشی خود دارید زنگ زدن به شماره خود است نه ؟  اما اگر به تلفن دیگری برای شماره گیری شماره خودتان دسترسی نداشتید چی ؟ توسط نرم افزار جالب Whistle Locator که در این پست به معرفی آخرین نسخه از ورژن Pro و فول آن می پردازیم شما قادرید با سوت زدن ، گوشی آندرویدی خود را پیدا کنید!

...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 824
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,336
  • بازدید ماه : 5,361
  • بازدید سال : 38,897
  • بازدید کلی : 865,183
  • کدهای اختصاصی