loading...
سراب دانلود
hamid1377 بازدید : 471 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

پشتیبانی این برنامه از بسیاری از گوشی هایکی از بزرگترین مزیت های آن است.با این نرم افزار به راحتی و با بیشترین سرعت می توانید به دوستانتان پیام )متن ، عکس ، صدا، تصویر( بفرستید و در هزینه خود بیش از 100 برابر صرفه جویی کنید!!!برای دریافت پیام نیاز به باز کردن واتس اپ نیست ، این برنامه به طور دائم در پس زمینه گوشی شما باز است و هر وقت برای شما پیامی بیاید به شما خبر می دهد ! همانند sms های معمولی شما اما با امکانات و سرعتی فوق العاده تر.

دانلود در ادامه مطلب

ADMIŊ بازدید : 517 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

در اینجا سایتی رو به شما معرفی می کنیم که به کار اکثر شما کاربران عزیز میاید این سایت یک سایت خارجی می باشد که خدمات SMS را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد!

برای دیدن این پست به ادامه مطلب بروید:

از مزیت های جالبی که این سایت داره ، میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

- ارسال اس ام اس از طرف گوشی خودتان .!

- ارسال اس ام اس به سراسر جهان

- امکان ارسال پیام کوتاه در زمان و تاریخ مشخص

- اطلاع از وضعیت پیامهای ارسال شده یا Delivery Report

- امکان اضافه کردن دفترچه تلفن

- امکان ارسال پیام گروهی

- امکان کسب اعتبار از طریق ارسال دعوت نامه برای دوستان خود

توجه: دقت داشته باشید ، فقط عزیزانی که از اپراتور اول تلفن همراه استفاده می کنند قادر به ثبت نام در این سایت هستند .

...

ADMIŊ بازدید : 1551 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

 

کی دیگر از پرقدرت ترین مرورگر هایی که جای خود را در دل کاربران باز کرده است  UCBrowser است که می تواند با سرعت بالایی صفحات وب را برای شما لود کند و همچنین با سرعت بسیار بالاتری برای شما دانلود کند. با یو سی دیگر نگران باز شدن هیچ سایتی نباشید چرا که با فناوری پیشرفته ای که در خود دارد بسیار سریعتر از حالت عادی این کار را انجام می دهد. یکی دیگر از ویژگی های خوب این مرورگر داشتن زبان های مختلف از جمله زبان فارسی است که کمتر مرروگری این امکان را برای کاربران خود فراهم ساخته است. در دنیا بیش از ۴۰۰ میلیون نفر و بیش از ۳۰۰۰ گوشی موبایل با ۲۰۰ تولید کننده مختلف با این مرورگر حرفه ای در اینترنت به گشت و گذار می پردازند. UCWeb حالت ناشناس را برای افرادی که نمیخواهند حریم خصوصیشان فاش شود نیز قرار داده است. نا گفته نماند که شما میتوانید با استفاده از شبکه های کندی مانند  GPRS و EDGE به اینترنت متصل شده ، از UCWeb استفاده کرده و لذت ببرید...

ADMIŊ بازدید : 980 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

نسخه جدید محبوبترین مرورگر اینترنت موبایل Opera Mini 8iمنتشر شد. نسخه 8 دارای ویژگی های بهتری نسبت به نسخه های قبلی خود می باشد که می توان به افزایش سرعت پردازش صفحات سایت ها به عنوان مهمترین ویژگی اشاره کرد. این نسخه بر روی اکثر گوشی های موبایل قدیمی قابل نصب می باشد.

 

 

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه كنيد ...

 

..

ADMIŊ بازدید : 468 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

 

..یوتیوب یکی از سرویس های اشتراک ویدیو است که برای تمام  سیستم عامل ها ساخته شده است

اکنون نیز این نرم افزار را برای سیستم عامل جاوا گزاشته ایم.

از امکانات این نرم افزا :

تماشای فیلم

دانلود فیلم

اشتراک فیلم

و... 

میباشد برای دانلود این نرم افزار به ادا مه مطلب بروید

ADMIŊ بازدید : 718 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (1)

 

بازی Subway Surfers یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی محسوب می شود که برای تمام سیستم عامل های موبایلی از جمله جاوا منتشر شده،پس اگر موبایل جاوایی دارید،حتما این بازی را دانلود کنید.شما می توانید بهترین بازی های جـــــاوا را تنها از این سایت دانلود کنید. ..

ADMIŊ بازدید : 454 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

با سری بازی های گیاهان در مقابل زامبی ها آشناهی دارید??این بازی از محبوب ترین و اعتیاد آورترین بازی های اندروید وios محسوب می شود و میلیونها طرفدار دارد.چندی پیش نسخه دوم گیاهان در مقابل زامبی ها برای جاوا منتشر شد که حالا قابل دانلود است و پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید..

ADMIŊ بازدید : 683 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 ؛ در همه جای دنیا کالای قاچاق و جعلی را به عنوان یک کالای غیر قابل اطمینان و نامطمئن می‌شناسند؛ چرا که مشخص نبودن کانال توزیع و واسطه‌ها و نیز تولید کننده واقعی، مشتری را نگران می‌کند که آیا این کالا از اصالت لازم برخوردار بوده و به تبع آن کیفیت مورد نظر را ارائه خواهد کرد یا خیر؟ علاوه بر آن کالای قاچاق با گسترش اقتصاد زیر زمینی( به دلیل سودآوری بیش از حد قاچاق )،فشار مالیاتی را بر بخش رسمی وارد نموده و در نتیجه با کاهش فروش، درآمد ایشان را کاهش داده و تولید داخلی را تهدید می‌کند. افزایش ثروت نامشروع و رانت خواری نیز از دیگر آثار زیانبار کالای قاچاق و جعلی است.از اینرو وزارت بازرگانی برای مبارزه توزیع کالای قاچاق و جعلی، اقدام به ایجاد سامانه شبکه نظارت مردمی كرده است.

طرح شبکه بازرسی نظارت مردمی در حقیقت ایجاد سامانه‌ای را دنبال می‌کند که در آن همه مردم می‌توانند، تنها با داشتن یک گوشی تلفن همراه دارای دوربین، و با استفاده از نرم‌افزاری که در اختیار ایشان قرار گرفته است، علاوه بر اطمینان از اصالت کالای خریداری شده و یاری دولت در شناسایی عوامل توزیع کالای قاچاق و جعلی، از مشوق‌های اعتباری نیز برخوردار گردد. در واقع این طرح ضریب نفوذ بازرسی و کنترل کالاهای قاچاق و غیر مجاز را گسترش می‌دهد...

ADMIŊ بازدید : 551 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (3)

 

.با این ترفند شما میتونید اس ام اس (sms) رایگان برای تمام گوشی های جهان و حتی ایرانسل و همراه اول رو هم بفرستین

برای دیدن این ترفند ابتدا به ادامه مطلب بروید

ADMIŊ بازدید : 827 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

امروزه بازی های فکری بسیار شلوغ شده است و یکی از بهترین بازی های فکری که شما هم با آن آشنایی دارید تخته نر است.این بازی بستگی به شانس شما دارد که تاس به شما چه عددی بدهد و می توان این بازی را سر شرط بازی کرد که در کتاب آسمانی ما مسلمانان حرام است.شما می توانید این بازی فلش و کم حجم را دانلود کنید و لذت ببرید.

.

ADMIŊ بازدید : 565 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

 

باتوجه به فراگیر شدن اسمارت فون ها و مخصوصا سیستم عامل اندروید در بین کاربران، نرم افزار های تماس اینترنتی نظیر Viber و ooVoo و Skype و … روز به روز محبوبیت بیشتری در بین مردم پیدا می کنند. در ایران نیز با توجه به ارائه نسل جدید سیم کارت ها (رایتل) وارائه اینترنت پرسرعت بر روی سیم کارت ها کاربران این نرم افزار ها نیز بیشتر خواهند شد زیرا با استفاده از این نرم افزار ها می توانید به صورت رایگان و از طریق اینترنت با شخص مقابل تماس صوتی و تصویری برقرار کنید و یا به رایگان به او پیامک ارسال نمایید. اگر تجربه استفاده از این نرم افزار ها را داشته باشید حتما می دانید که هزینه تماس صوتی از طریق اینترنت بسیار کمتر از تماس با موبایل است و کیفیت صوت نیز اگر بگوییم حداقل 5 برابر بهتر است اغراق نکرده ایم . تانگو نام یک از برنامه های معروف برقراری تماس رایگان است که برای پلتفرم های مختلف از جمله اندروید منتشر شده است. این بدین معنا است که شما با تانگو و گوشی اندرویدی خودتان می توانید با هر سیستمی که این نرم افزار روی آن نصب است از جمله تبلت ها و کامپیوتر ارتباط برقرار نمایید. فقط کافیست هر 2 طرف به اینترنت متصل باشند.
تانگو با پشتیبانی استاندارد Face Time  صدا را از طریق سیم کارت و تصویر را از طریق Wifi انتقال می دهد و بدین ترتیب بدون در نظر گرفتن عدم پشتیبانی مخابرات از تماس تصویری، امکان این مدل مکالمه ایجاد می شود.
قابلیت های اصلی نرم افزار Tango:
پشتیبانی از شبکه های 3G, 4G و Wi-Fi جهت اتصال به اینترنت
یافتن اتوماتیک دوستان شما از طریق شماره های آنها
بدون نیاز به نام کاربری و رمز عبور جهت اتصال به شبکه تانگو
ارسال و دریافت رایگان صدا، تصویر و پیامک
کیفیت صدا و تصویر فوق العاده
امکان برقرای تماس گروهی صوتی و تصویری
امکان ارسال پیغام ویدئویی برای مخاطبین
امکان شخصی سازی ویدئو ها با استفاده از ابزار های جالب تانگو
تغییرات : 
**  قابلیت نوشتن توضیحات برای تصاویر
** قابلیت پیدا کردن دوستان جدید از هر نقطه جهان
** رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد
..
ADMIŊ بازدید : 912 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار لاین جاوا می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار وی چت برای کاربران LINE که گوشی جاوا و سیمبیان (نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ، ال جی و …) دارند باشد. نرم افزار LINE Java همانند تمامی برنامه های مسنجر چت موبایل قابلیت ارسال متن و چت با دوستان را فراهم می کند و نیز قابلیت تماس صوتی و مکالمه ویدیویی Video call را فراهم می کند. لاین جاوا قابل نصب روی گوشی های سیمبین می باشد و دارای استیکرهای متنوع، قابلیت ارسال عکس و فیلم، امکان چت گروهی و قسمت تایم لاین TimeLine شبیه نرم افزار وی چت می باشد که می توانید مطالب را با دوستان به اشتراک بذارید. ویژگی دیگر نرم افزار لاین این است که بعد از فعالسازی نرم افزار (از طریق وارد کردن شماره خود در برنامه و دریافت sms کد فعالسازی برنامه لاین) می توانید با آی دی و یا ایمیل خود از هر دستگاه دیگر (تبلت، کامپیوتر و یا گوشی دیگر خود) وارد نرم افزار LINE بشوید و پیام های خود را چک کنید و … لازم به ذکر است نسخه های دیگر نرم افزار لاین در مطالب قبلی سایت قابل دسترسی است (مثل دانلود نرم افزار لاین کامپیوتر و دانلود لاین اندروید)..

ADMIŊ بازدید : 816 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

Rider نام بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک موتور سواری بوده که که توسط شرکت Gamezone برای سیستم عامل جاوا در 2007 عرضه شده است. شخصیت های این بازی از قیلم معروف روح سوار الهام گرفته اند و بر اساس این قبلم ساخته شده اند. در این بازی باید با کاراکتر اصلی در مسابقات خیابانی پر از خطر همراه شوید و دیگر شرکت کنندگان را به شکل های مختلف از دور مسابقات حذف کنید. با پیشرفت در مراحل و کسب امتیاز می توانید موتور های جدیدی در بازی Ghost Rider خریداری کنید و با سرعت بیشتری در مسابقات خود نمایی کنید. همان طور که با شخصیت اصلی آشنایی دارید، با گذر از کنار خیابان ها یا رقبا، تمامی آن ها آتش می گیرند و در مقابل این قهرمان هیچ یک قدرت حرفی برای گفتن ندارند.

شخصیت بازی از شروع تا پایان مسابقات قابل تغییر نبوده و با همان روح سوار معروف به مسابقه می پردازید. با رقیبان مختلفی در طی روند بازی مبارزه خواهید کرد و هر یک از آن ها دارای موتور پر سرعتی هستند که رقیبان سر سختی در مقابل شما خواهند بود. سرعت روح سوار و هم چنین دیگر بازیکنان در مقایسه با موتور های معمولی بسیار بالا بوده . علت آن هم خیالی بودن این شخصیت ها است. نباید گرافیک بالایی از بازی Ghost Rider انتظار داشته باشید، زیرا به صورت جاوا و با حجم بسیار کم بوده و چندین سال پیش ساخته شده است. ولی جذابیت نسبتا بالایی داشته و کابران سیستم عامل قدیمی جاوا را ساعت ها مشغول بازی می کند. هم چنین گیم پلی بازی Ghost Rider در حد متوسطی بوده و قابل مقایسه با بازی های امروزی نیست. این نسخه از بازی قابل اجرا بر روی اکثریت گوشی ها با سیستم عامل جاوا بوده و از گوشی های قدیمی نیز پشتیبانی می کند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید..

ADMIŊ بازدید : 701 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

وانس اپ یکی از برنامه های مشهور است چه در ایران و چه در مکان های دیگر

از امکانات این برنامه میتوان:

پیام رایگان

ارسال عکس

ارسال فیلم

ارسال موزیک

ظبط صدا و...

اشاره کرد . در حال حاظر میتوانید این برنامه را در سیستم جاوا و سیمبین دریافت کنید

منتظر نسخه های دیگر ان نیز باشید .دانلود در ادامه مطلب!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 824
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,426
  • بازدید ماه : 5,451
  • بازدید سال : 38,987
  • بازدید کلی : 865,273
  • کدهای اختصاصی