loading...
سراب دانلود
ADMIŊ بازدید : 554 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (0)

Cut the Rope: Magic سري جديد بازي فوق العاده زيبا و پرطرفدار برش طناب تحت عنوان “برش طناب: جادويي” از استوديوي ZeptoLab براي اندرويد است که شاهد عرضه شدن نسخه اندرويدي ان در گوگل پلي بوديم! از ماه ها قبل استوديو قول عرضه شدن نسخه ي جديد بازي برش طناب با عنوان سحر و جادو را به 750 ميليون دوستدار اين بازي در دسامبر 2015 را داده بود و به قول خودش وفا کرد و بازي را در پلي استور معرفي نمود! اساس بازي نيز همانند نسخه هاي قبلي است به گونه اي که شما بايد طناب ها را براي افتادن  آب نبات در دهان شخصيت دوست داشتني بازي “Om Nom” ببريد! در نسخه جديد با محيطي کاملا متفاوت و جادويي مواجهيد که هيجان را بيش از پيش مي نمايد. اگر از علاقه مندان به بازي هاي برش طناب يا همان کات د رُپ هستيد تحت هيچ شرايطي نسخه جديد اين بازي يعني Cut the Rope: Magic را از دست ندهيد چرا که مجذوب ساختنش خواهيد شد!
برخي از ويژگي هاي بازي فکري Cut the Rope: Magic اندرويد :

    دنياي جادويي با گرافيک، صداگذاري و گيم پلي جديد
    100 مرحله ي بسيار زيبا و متنوع – مراحل جديد اضافه ميشوند
    5 راه مختلف براي وارد کردن شخصيت دوست داشتني به دنياي جادويي
    سطوح رئيس براي به چالش کشاندن بيشتر شنا
    گرافيک رنگارنگ با طراحي منحصر به فرد براي مجذوب سازي شما

    دانلود در ادامه مطلب....

blizzard بازدید : 426 یکشنبه 26 مهر 1394 نظرات (1)

TeamSpeak یک نرم افزار تخصصی ویژه برقراری ارتباط و چت به صورت اینترنتی است، برنامه با محیا کردن بستری ایمن می تواند به شما کمک کند تا با استفاده از اینترنت یک مکالمه با کیفیت با دوستان و آشنایان خود داشته باشید. بیشترین کاربرد نرم افزار در انجام بازی های گروهی و به ویژه کنفرانس های جمعی است که می توانید با یک گروه به صورت همزمان مکالمه با پیام بفرستید. در ضمن توجه داشته باشید که برنامه معرفی شده برای سیستم عامل ویندوز هم وجود دارد و می توانید با دوستان خود از طریق رایانه هم ارتباط برقرار کنید.

blizzard بازدید : 4134 یکشنبه 26 مهر 1394 نظرات (2)

یکی از کامل ترین و مفیدترین برنامه های مدیریتی سرورهای تیم اسپیک برنامه YaTQA میباشد که به دو زبان اصلی اینگلیسی و آلمانی ساخته شده است.

 

ADMIŊ بازدید : 7722 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (2)

PicsArt - Photo Studio 5.6.4 قابلیت های بسیاری از نرم افزارهای ویرایشگر عکس را یکجا در خود جا داده است و به یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل شده است. صدها فیلتر برای تصویر، قاب های بسیار متنوع، افکت های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی های این ابزار فوق العاده است. هم چنین توانایی کارتونی کردن تصاویر، مدادی کردن، به صورت عکس های قدیمی درآوردن و… در این نرم افزار بسیار جالب وجود دارد
دانلود در ادامه مطلب...
ADMIŊ بازدید : 1173 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

جزو برترین بازی های سبک اکشن و جهان باز از لحاظ گرافیکی برای سیستم عامل اندروید است و توسط Extereme Games منتشر شده است. داستان از جایی آغاز می شود که از یکی از زندان های معروف ایالتی آمریکا آزاد می شوید. بعد از این که آزاد شدید، تصمیم می گیرید تا جنایت های بزرگ تر و پر سود تری نسبت به گذشته داشته باشید و به یک فرد قدرتمند در این زمینه تبدیل شوید.

پس اسلحه تان را در بازی Mad City Crime در دست گرفته و شروع به کار کنید. در ابتدا می توانید فروشگاه های کوچک را در آمریکا، مورد سرفت قرار بدهید. به رانندگان خیابانی حمله کنید و از آنان باج بگیرید. زمانی که پول کافی از طریق جنایت های کوچک به دست آوردید، به فروشگاه مراجعه کنید. آیتم ها و سلاح های جدیدتری تهیه کنید تا برای جنایت های بزرگ تر آماده باشید. سرفت بانک های بزرگ جزو ماموریت هاییست که پول کلانی در بر خواهند داشت.

 

برای این که بتوانید شهرتتان را در سطح شهر افزایش بدهید تا باند های خلافکاری دیگر از شما حساب ببرند، باید تلاش زیادی بکنید. موفقیت در Mad City Crime به همین سادگی به دست نمی آید. چرا که پلیس، همیشه به دنبالتان بوده و در صورتی که به هنگام ارتکاب جرم مشاهده تان کنند، دستگیر خواهید شد. هر بار که توسط نیرو های پلیس دستگیر می شوید، پول زیادی از حساب بانکیتان کسر می گردد و ضرر های زیادی می بینید. به همین خاطر باید همیشه حواستان جمع باشد تا به هنگام انجام ماموریت هایی همچون سرقت، هیچ گونه پلیسی در نزدیکی نباشد. گرافیک بازی Mad City Crime با وجود حجم بسیار کمی که دارد، در نوع خود بی نظیر است. محیط های کاملا سه بعدی با جزئیات فوق العاده بالایی در بازی شهر جنایت وجود دارند که شما را شگفت زده خواهند کرد.

دانلود در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 824
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,422
  • بازدید ماه : 5,447
  • بازدید سال : 38,983
  • بازدید کلی : 865,269
  • کدهای اختصاصی